printlogo


کد خبر: 224754تاریخ: 1399/11/28 00:00
اردوگاه آبی

 استراحت مطلق برای مددی
 باشگاه استقلال خبر داد پیش از ظهر دیروز دوشنبه احمد مددی مدیرعامل استقلال پس از انجام برخی آزمایشات تخصصی از بیمارستان مرخص شد. پزشکان با توجه به شرایط احمد مددی، از او خواسته‌اند حداقل یک هفته در منزل استراحت مطلق کند. احمد مددی در همین رابطه گفت: «از همه کسانی که به صورت حضوری به عیادت من آمدند یا با تماس تلفنی و پیامک و در فضای مجازی جویای احوال من بودند، تشکر می‌کنم و برای همگان آرزوی خیر، برکت و سلامتی دارم.»
 
 
عمران‌زاده ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شد
طبق رأی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، حنیف عمران‌زاده به علت فسخ یک‌طرفه غیرقانونی قراردادش با نساجی، به پرداخت غرامت ۵۰۰ میلیون تومانی محکوم شد. 
حنیف عمران‌زاده، مربی استقلال و دستیار محمود فکری در ابتدای فصل جاری عضوی از کادرفنی نساجی بود اما همراه با محمود فکری قراردادش را با این تیم شمالی فسخ کرد و راهی تهران شد تا با استقلال قرارداد ببندد. 
فسخ یک‌طرفه قرارداد از سوی عمران‌ِزاده با شکایت نساجی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مواجه شده که بعد از بررسی اسناد و مدارک، این کمیته عمران‌زاده را به علت فسخ غیرقانونی قراردادش محکوم کرده و او موظف به پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان غرامت به نساجی و همینطور ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه دادرسی به این کمیته است. 
البته رأی صادر شده قطعی نیست و عمران‌زاده می‌تواند نسبت به این رأی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدیدنظر بدهد. همچنین چندی قبل، محمود فکری هم نسبت به فسخ غیرقانونی قراردادش با نساجی به پرداخت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به نساجی محکوم شده بود که نسبت به این رأی اعتراض کرد. 
پیش از این کمیته استیناف نشان داده که رأی‌های کمیته تعیین وضعیت را وتو می‌کند و در همین راستا این احتمال وجود دارد که رأی جدید کمیته تعیین وضعیت هم وتو شود.

Page Generated in 0.0048 sec