printlogo


کد خبر: 224740تاریخ: 1399/11/28 00:00
خبر

تعطیلی دو روزه تمرین تراکتور
تمرین تیم تراکتور از فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد. با توجه به فاصله زمانی تا بازی بعدی، تمرینات تیم پس از پیروزی مقابل سایپا به‌مدت دو روز تعطیل اعلام شد. بر اساس تصمیم کادر فنی، بازیکنان تیم تراکتور دیروز و امروز استراحت می‌کنند و از فردا تمرینات خود را در تبریز پیگیری خواهند کرد. تراکتور سه‌شنبه هفته آینده در هفته شانزدهم لیگ برتر میهمان نفت مسجدسلیمان است.
 
 
پیکان لژیونر ایرانی را جذب کرد
مسلم مجدمی بازیکن خوزستانی فوتبال ایران که سابقه بازی در صنعت‌نفت آبادان را دارد و از ابتدای فصل برای تیم المعیذر قطر توپ می‌زد، با عقد قراردادی راهی پیکان تهران شد. قرارداد مجدمی دیروز به‌مدت نیم‌فصل با خودروسازان منعقد شد و این بازیکن در نیم‌فصل دوم رسماً شاگرد مهدی تارتار خواهد بود. مجدمی امسال 12 مسابقه برای المعیذر قطر انجام داده و یک گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است. این اولین بازیکنی است که در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل برای تیم پیکان از سوی این باشگاه جذب می‌شود.
 
 
پارس‌جنوبی و نود ارومیه جریمه شدند
بازی نود ارومیه و پارس‌جنوبی جم از سری رقابت‌های لیگ یک برگزار شد و از سوی نادر آقازاده مربی تیم نود ارومیه، تخلفاتی مبنی بر اعتراض نسبت به مربی تیم مقابل که منجر به اخراج وی شد، رخ داد. آقازاده به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است). همچنین ایمان نصرتی منتسب به تیم پارس‌جنوبی و امید عباسپور منتسب به تیم نود ارومیه به‌دلیل اعتراض و درگیری با مربی تیم مقابل که منجر به اخراج‌شان شد، هر کدام به‌مدت سه ماه از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور محروم شدند که البته این رأی قابل تجدید نظر است. تیم پارس‌جنوبی جم هم به‌دلیل نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است). نود ارومیه نیز به‌دلیل نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).
 
 
مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان
بم و سیرجان پیروز میدان
هفته اول مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان از دیروز با برگزاری دو بازی آغاز شد. در این مرحله تیم‌های سپاهان، شهرداری بم، شهرداری سیرجان و وچان کردستان به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود. در دو بازی دیروز که به‌صورت همزمان برگزار شد تیم‌های شهرداری بم و سیرجان مقابل حریفان‌‌شان پیروز شدند. شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی در نخستین بازی خود پذیرای سپاهان بود. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم موفق شد دو گل به ثمر برساند و برنده این دیدار حساس باشد. شهرداری سیرجان هم در بازی نخست خود به مصاف وچان کردستان رفت. سیرجانی‌ها در نیمه اول با گلزنی شبنم بهشت در دقیقه ۸ بازی پیروز به رختکن رفتند. در نیمه دوم باز هم سیرجان با درخشش بهشت به گل رسید اما وچان موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در نهایت شهرداری سیرجان بازی نخست خود را با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. نتایج بازی‌های دیروز به این شرح است:
شهرداری بم ۲ - سپاهان صفر
شهرداری سیرجان ۲ - وچان کردستان یک
 
 
پیروزی بادران برابر پیکان
دو تیم پیکان و بادران تهران ظهر دیروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه پیکانشهر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم دسته اولی بادران موفق به پیروزی 2 بر صفر برابر حریف لیگ برتری خود شد. مهدی محمدی و محمدصادق پاک‌قدم زنندگان گل‌های تیم محسن عاشوری سرمربی بادران بودند. بادران تهران در حال حاضر با کسب 25 امتیاز صدرنشین لیگ یک است.
 
 

Page Generated in 0.0057 sec