printlogo


کد خبر: 224725تاریخ: 1399/11/28 00:00
لژیونرها

نمایش موفق ستاره ایرانی در غیاب ترابی
هفتمین گل  ‌محمدی برای العربی
تیم فوتبال العربی پس از وقفه ۲۵ روزه رقابت‌های لیگ ستارگان قطر و در حالی که بر خلاف مسابقات اخیرش مهدی ترابی را به‌دلیل جدایی از این تیم در اختیار نداشت و تنها از مهرداد محمدی در ترکیب خود بهره می‌برد، به مصاف الوکره رفت. 
العربی در حضور ثابت مهرداد محمدی و در شرایطی که یوسف المساکنی را برای نخستین‌بار به‌عنوان جانشین مهدی ترابی در اختیار داشت، مقابل تیم رده دهمی الوکره قرار گرفت. 
نیمه اول این مسابقه گلی به‌همراه نداشت اما در نیمه دوم فشار حملات العربی بیشتر شد و این تیم که در ورزشگاه حمید الکبیر نمایش بهتری از الوکره ارائه کرده بود، توانست روی یکی از موقعیت‌هایش صاحب ضربه پنالتی شود.
حرکت تند و تیز یوسف المساکنی که به‌عنوان بازیکن قرضی از الدحیل به العربی آمده منجر به اعلام خطای پنالتی برای این تیم در دقیقه ۷۶ شد که این فرصت را مهرداد محمدی با شوت زمینی پای چپ به سمت راست دروازه تبدیل به گل کرد. 
در ادامه یاران محمدی موفق شدند برتری یک بر صفر را حفظ کنند و به پیروزی خانگی مقابل الوکره برسند تا ۲۳ امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی در جایگاه ششم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند. 
مهرداد محمدی، ستاره ایرانی العربی که پس از چهار هفته و در دیدار با الوکره موفق به گلزنی دوباره برای تیمش شد، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۷ رساند تا در رتبه پنجم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قرار بگیرد.
 
 
رضاییان و محمدی کاندیدای بهترین بازیکن هفته
لژیونرهای ایرانی موفق می‌شوند؟
هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر برگزار شد که طی این دیدارها تیم السد با پیروزی مقابل الاهلی صدرنشینی خود را تثبیت کرد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد و الدحیل نیز با علی کریمی موفق شد 2 بر صفر از سد الریان و شجاع خلیل‌زاده بگذرد اما پس از برگزاری دیدارهای این هفته، شش بازیکن همچون هر هفته برای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ ستارگان قطر کاندیدا شده‌اند که در این میان نام دو بازیکن ایرانی دیده می‌شود.
العربی در یک دیدار خانگی مقابل الوکره قعرنشین به مشکل خورد ولی در نهایت با تک‌گل مهرداد محمدی بازیکن ایرانی خود توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. 
رامین رضاییان نیز به‌همراه السیلیه در زمین الغرافه دست به کار بزرگی زدند و با یک گل میزبان خود را شکست دادند.
الغرافه که با کسب حتی یک تساوی می‌توانست دوباره رده سوم جدول را از القطر پس بگیرد، مغلوب یاران رضاییان شد و درخشش این بازیکن ایرانی باعث شد تا او جزو کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قطر قرار بگیرد.
 رضاییان به‌همراه محمدی برای کسب این عنوان با هم رقابت می‌کنند.
 
 
شهریار در پرتغال گل نمی‌زند
حسرت مغانلو به عدد 11 رسید
در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم سانتا کلارا که پس از سه مسابقه مجدداً شهریار مغانلو را به‌عنوان مهاجم رأس در ترکیب داشت، در ورزشگاه دِ سائو میگوئل مقابل تیم رده چهارمی براگا قرار گرفت.
 کریستین بورخا، مدافع کلمبیایی براگا در دقیقه ۱۰ دروازه سانتا کلارا را باز کرد و یاران مغانلو با شکست نیمه اول را پشت سر گذاشتند. 
در نیمه دوم با وجود اینکه دو تیم مالکیت توپ برابری داشتند و یک شوت در چارچوب زدند اما یاران مغانلو شانس بیشتری برای گلزنی به دست آوردند که هیچ‌یک از آنها تبدیل به گل نشد تا این مسابقه با باخت یک بر صفر سانتا کلارا به اتمام برسد.
 سانتا کلارا که برای یازدهمین‌بار در لیگ برتر پرتغال از شهریار مغانلو بهره می‌برد، در دیدار با براگا ۹۰ دقیقه مهاجم ایرانی‌اش را در ترکیب داشت.

Page Generated in 0.0063 sec