printlogo


کد خبر: 224709تاریخ: 1399/11/27 00:00
حاشیه

سرلک تنها اخطاری
رضا عادل داور بازی پرسپولیس – پیکان خیلی سخت به بازیکنان اخطار می‌داد، هر چند خیلی سوت زد و بارها بازی را متوقف کرد. البته انصافاً او اشتباهی در سوت‌هایش نداشت و از این بازی سربلند بیرون آمد. او تنها یک بار از کارت زردش در این بازی استفاده کرد که آن هم برای بازیکنان پرسپولیس و در لحظات آخر از جیبش بیرون آمد و میلاد سرلک با سومین خطایش کارت گرفت.
 
نوراللهی 5 گله
احمد نوراللهی که انصافاً بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی دیروز بود با گلی که به ثمر رساند موقعیت خود در جایگاه بهترین گلزن تیمش را تثبیت کرد. نوراللهی با این گل 5 گله شد تا همچنان جور مهاجمان گل نزن تیمش را بکشد. او که فصل قبل هم مقابل پیکان گل زده بود با این گل سه امتیازی تأثیرگذاری‌اش را به رخ کشید.
 
درگیری لک و صالحی
حامد لک و صالحی در طول نود دقیقه بازی مدام با هم درگیر بودند. از آنجایی که با پرتاب‌های اوت بلند نادر محمدی بازیکنان زیادی در باکس دفاعی پرسپولیس تجمع می‌کردند صالحی مهاجم بلندقامت پیکان هم انگار وظیفه داشت تا با حامد لک یارگیری کرده و در زمان پرتاب اوت اجازه خروج به او ندهد که در چند نوبت خطای او اعلام شد. در عین حال حامد لک به این شرایط معترض بود و بارها به داور اعتراض کرد و با صالحی درگیر شد.
 
چقدر اوت دادند
با اینکه پرسپولیسی‌ها می‌دانستند پیکان در جریان بازی چندان خطرناک نیست و تنها روی پرتاب‌های بلند اوت نادر محمدی می‌تواند موقعیت بسازد اما باز هم اوت‌های زیادی در نیمه خودی به حریف دادند و برایش موقعیت ایجاد کردند. در این میان حامد لک و مهدی شیری در دو نوبت اوت‌های مفتی به حریف دادند و خودشان هم فهمیدند چه اشتباهی کردند چرا که اگر این اوت‌ها تبدیل به گل می‌شد هواداران آنها را نمی‌بخشیدند.
 
چانه‌زنی یحیی
یحیی گل‌محمدی که می‌دانست پیکان روی پرتاب‌های بلند اوت چقدر برنامه دارد در دقایق آخر بازی سعی داشت با چانه‌زنی محل دقیق پرتاب اوت را برای تیم داوری مشخص کند و توپ از دروازه دورتر شود اما داور به حرف او گوش نکرد.
 

Page Generated in 0.0043 sec