printlogo


کد خبر: 224703تاریخ: 1399/11/27 00:00
موضع بازیکنان پرسپولیس مقابل اوت دستی‌های پیکان
به تاکتیک حریف احترام می‌گذاریم

دیروز در میکس‌زون ورزشگاه آزادی از بازیکنان پرسپولیس درباره تاکتیک ویژه پیکانی‌ها که اوت بود سؤال شد. سعید آقایی در مورد تاکتیک تیم پیکان در پرتاب اوت دستی، گفت: «تاکتیک آنها پرتاب اوت دستی بود و بهتر است به آن احترام بگذاریم و در خصوص تیم خودمات حرف بزنیم.»
مهدی شیری نیز در این خصوص گفت: «به هر حال اوت دستی هم شیوه خوبی است و باید به تاکتیک تیم حریف احترام بگذاریم اما واقعاً این تاکتیک کار را برای ما سخت کرده بود.»
عالیشاه در مورد پرتاب اوتی که اوایل مسابقه به سرش برخورد کرد، گفت: «برای جلوگیری از پرتاب بلند اوت مقابل بازیکن پیکان ایستادم که توپ به سرم برخورد کرد و دچار سرگیجه شدم. در ادامه بازی جرأت نکردم از روبه‌رو، مقابل پرتاب‌ها بایستم و از پشت سر می‌پریدم.»
کنعانی‌زادگان هم که در این بازی روی نیمکت نشسته بود گفت: «بازی سختی بود. تاکتیک آنها روی پرتاب اوت بود و قبلاً از این طریق نتیجه گرفته بودند اما خوشبختانه با آنالیزی که کرده بودیم، توانستیم به پیروزی برسیم.» سیامک نعمتی دیگر بازیکنی بود که در این خصوص صحبت کرد. وی در خصوص اوت‌های بلند پیکانی‌ها گفت: «ما فوتبال‌مان را بازی کردیم، تیم‌های حریف تاکتیک‌های متفاوتی دارند چون روی زمین بازی می‌کنیم، اوت‌های پیکان کار ما را سخت کرد. خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم و آن را به هواداران و روح علی انصاریان و مهرداد میناوند تقدیم می‌کنیم.»
سیدجلال هم در این خصوص گفت: «این هم تاکتیک است و نه فقط برای ما، بلکه برای هر تیمی کار را سخت می‌کند. امروز هم برای ما خیلی روز سختی بود.»
 

Page Generated in 0.0056 sec