printlogo


کد خبر: 224701تاریخ: 1399/11/27 00:00
خبر

پنجره باز می‌شود
مجید صدری، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر گفت: «مطالبات بودیمیر به طور کامل پرداخت شده و تنها منتظر دریافت تأییدیه این پرداخت از سوی این بازیکن و وکیلش هستیم. ما این پول را پرداخت کردیم و جای نگرانی نیست. و پنجره نقل و انتقالاتی در زمان مشخص باز خواهد شد.»
ظاهراً 185 هزار یورو باقی‌مانده مطالبات بودیمیر پرداخت شده و بعد از اینکه در حساب او بنشیند و وکیلش این مسأله را تأیید کند پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز خواهد شد.
 
برزگر به پرتغال نمی‌رود
شنیده شده که ویتوریا گیمارش پرتغال با شرایط خاص خود برای خرید برزگر پیشقدم شد اما وقتی این پیشنهاد به دست باشگاه پرسپولیس رسید، آنها خواهان دریافت حق رشد و انتقال قرضی برزگر به تیم پرتغالی شدند که زیاد به مذاق ویتوریا خوش نیامد و آنها از جذب او عقب‌نشینی کردند.
البته ظاهراً مسئولان این باشگاه پرتغالی به برزگر قول داده‌اند که در خرداد ماه که پایان مسابقات این فصل لیگ برتر این کشور است، دوباره پیشنهاد جذب وی را می‌‌دهند. با این شرایط حضور بازیکن تیم پرسپولیس در لیگ پرتغال و باشگاه ویتوریا فعلاً تا خرداد ماه منتفی است.
 
جوان‌ها فقط قرضی بروند
سعید حسین‌پور و آریا برزگر، دو بازیکن جوان پرسپولیس به همراه دو بازیکن بزرگسال این تیم در فهرست خروج یحیی قرار گرفته‌اند تا بتوانند پیشنهادهای خود را مورد بررسی قرار دهند. با این حال جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گل محمدی اعلام کرده است به هیچ وجه حاضر به جدایی قطعی بازیکنان جوان این تیم نیست و آنها تنها در صورت جدایی از پرسپولیس می‌توانند قرضی در سایر تیم‌های خواهان خود بازی کنند. سمیعی برای اینکه باشگاه پرسپولیس محصول آکادمی خود را از دست ندهد، چنین تصمیمی را گرفته است و نمی‌خواهد بازیکنان جوان خود را به راحتی از دست بدهد.
 
نام کنعانی در لیست
حسین کنعانی زادگان که سه بازی قبلی تیمش را به خاطر مصدومیت از دست داده، دیروز در  فهرست بازی با پیکان قرار گرفت و همراه تیمش به ورزشگاه رفت. البته کنعانی و مربیانش گفته بودند او از بازی مقابل گل‌گهر برمی‌گردد و در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
 

Page Generated in 0.0057 sec