printlogo


کد خبر: 224694تاریخ: 1399/11/27 00:00
طنزیم
شوخی شوخی

هومن جعفری
 
شوخی شوخی محمود فکری دارد طوری مربیگری می‌کند که با وجود بالای جدول بودن، نه حمایت رسانه را دارد نه حمایت پیشکسوتان را و نه حمایت هواداران را! کمی حرفه‌ای‌تر باش برادر! بقیه در جدول پایین‌تر بودند کسی جرأت نمی‌کرد در موردشان حرف بزند! از هفته اول سپرت پایین است که! بعد هم مرد حسابی دست‌کم از چهار نفر سؤال کن که در کنفرانس مطبوعاتی باید چطوری جواب سؤال‌ها را داد. قهر کردن نداریم که!
*
اینطوری که رسانه‌ها گزارش داده‌اند یورگن کلوب به علت از دست رفتن قهرمانی تیمش، نزدیک بوده در کنفرانس مطبوعاتی بزند زیر گریه! بابا این چه روحیه‌ای است! اینجا در ایران مربی در کنفرانس مطبوعاتی آماده است تا با یوزی خبرنگاران را بزند بعد تو می‌زنی زیر گریه آبروی هرچه مربی است را می‌بری؟ به جان خودم قسم چهارتا خبرنگار از ایران بروند انگلیس، فوتبالشان درست می‌شود! جمع کنید این سوسول بازی‌ها را!
*
این را بخوانید: «چند سال در بارسلونا باهم کار کردیم. او ستاره تیم بود و من کمک مربی. ساعت‌ها باهم بودیم و روزهای خاطره‌انگیزی کنار هم داشتیم و البته روزهایی ناامید‌کننده. البته اینطور نبود که کنار هم اشک بریزیم ولی همواره ارتباط‌مان خوب بود. سپس او وارد دنیای مربیگری شد و جدای از تنش‌ها، رابطه خوب‌مان حفظ شده است. وقتی سال 2017 پدرم از دنیا رفت، پپ به من زنگ زد چرا که می‌دانست پدرم برایم چه اهمیتی داشت. وقتی مادر پپ فوت شد نیز من به او زنگ زدم.»
اینها صحبت‌های مورینیو در مورد گواردیولاست. اینطوری که معلوم است این دو تا فقط رفقای مرگ و موتند و عادت دارند بعد از فوت متوفی، به صاحب عزا زنگ بزنند! با در نظر گرفتن میزان بالای مرگ و میر بین خانواده این دو مربی، احتمالاً طرفین منتظر مرگ عمه کتی هستند که تماس بعدی را برقرار کنند.
*
به سلامتی و مبارکی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در نوروز 1400 لغو شد! از طریق همین تریبون این اتفاق فرخنده را به عزیزان فدراسیون‌نشین تبریک می‌گوییم. مرسی که هستید!
 

Page Generated in 0.0045 sec