printlogo


کد خبر: 224689تاریخ: 1399/11/27 00:00
گزارش و مصاحبه

مس رفسنجان 3 – ذوب‌آهن یک
ذوب بدون رحمان هم می‌بازد
دو تیم با شرایط متفاوتی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. میزبان بعد از شکستی که مقابل پرسپولیس متحمل شده بود برای جبران آن باخت از تیمی پذیرایی می‌کرد که سرمربی‌اش اخراج شده بود. البته که جایگاه مس رفسنجان به‌مراتب بهتر از ذوب‌آهن در جدول رده‌‌بندی است. میلیچ دستیار رحمان رضایی که هدایت ذوبی‌ها را بر عهده داشت تیمش را نسبت به بازی هفته گذشته مقابل سپاهان با دو تغییر به زمین فرستاده بود. حمید ملکی و ایوان مارکوویچ جانشین دانیال مومنی و دارکو بیدوف شده بودند. مس بازی را بهتر آغاز کرد و تا قبل از گل اول‌شان دو فرصت خوب به دست آوردند. در دقیقه 34 محسن آذرباد از روی ضربه ایستگاهی توپ را از سمت چپ روی دروازه فرستاد که فراز امامعلی با ضربه سر دروازه شهاب گران و ذوب‌آهن را باز کرد. در دقیقه 67 حسین شنانی بازیکن تازه به میدان آمده ذوب‌آهن درون هجده‌قدم مس سرنگون شد که داور اعلام پنالتی کرد و محمدزاده کار را به تساوی کشاند. از این لحظه به بعد درگیری‌های داخل زمین بیشتر و داور هم مجاب به استفاده ار کارت‌های زرد شد. اما در دقیقه 88 قائم اسلامی‌خواه از روی ضربه ایستگاهی به‌زیبایی دروازه ذوب‌آهن را باز کرد. میهمان که در شوک گل دوم بود روی اشتباه فاحش گردان گل سوم را هم با فرصت صلبی علیرضا نقی‌زاده دریافت کرد.
 
 
ربیعی: توجهی به جایگاه ذوب‌آهن نداشتیم
محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان معتقد است ذوب‌آهن تیم باکیفیتی است. ربیعی درباره پیروزی تیمش مقابل سبزپوشان اصفهان می‌گوید: «بازی بسیار خوبی بود و قبلاً هم گفته بودم توجهی به جایگاه این تیم نخواهیم کرد. به نظرم بازی تماشاگرپسندی بود و هر دو تیم فرصت‌های زیادی ایجاد کردند. در نیمه اول توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم پیش‌بینی می‌کردیم شرایط تغییر کند. تیم حریف به پنالتی رسید و توانست گل بزند. پس از آن برنامه‌های خود را تغییر دادیم و با شجاعت و عطشی که برای کسب 3 امتیاز داشتیم توانستیم برنده بازی شویم. این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که بسیار تیم را دوست دارند و ما را حمایت می‌کنند. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم. نیم‌فصل اول مسابقات تمام شد و فکر می‌کنم توانستیم مس رفسنجان را از نظر شخصیتی به تیم‌های لیگ برتری برسانیم. خوشحالم که این شخصیت خوب را به کمک همه ساختیم. از نظر ذهنی باید آماده نیم‌فصل دوم شویم تا مسیر پدیده بودن و شگفتی‌سازی ما ادامه داشته باشد. نوید این را می‌دهم که در ادامه از نظر کیفی هم رشد کنیم.»
 
 
چرچیچ: داور باید بازیکن مس را اخراج می‌کرد
میلیچ چرچیچ سرمربی موقت ذوب‌آهن که نسبت به داوری بازی با مس رفسنجان گلایه دارد، درباره شکست مقابل شاگردان محمد ربیعی می‌گوید: «خیلی سخت است که بخواهیم در مورد نتیجه بازی صحبت کنیم. نتیجه 3 بر یک شد اما ما دو گل از روی ضربات ایستگاهی خوردیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و نظم خوبی داشتیم اما مثل بازی‌های گذشته روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم. نیمه اول دو فرصت صددرصدی داشتیم که به گل برسیم اما اینگونه نشد. بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم رو به جلو بازی کنند و تغییراتی هم داشتیم. ابتدای نیمه دوم را هم خوب بازی کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. در مورد قوانین داوری نمی‌دانم اما وقتی نفر آخر خطا می‌کند باید کارت قرمز دریافت کند. نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم اما وقتی اینگونه می‌شود داور باید کارت قرمز بدهد. شاید قوانین داوری تغییر کرده است اما به شاگردانم هم تبریک می‌گویم چون می‌خواستند برنده بازی باشند و من این موضوع را حس کردم. باز هم دقیقه 89 از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و دلم نمی‌خواهد درباره گل سوم صحبت کنم، چون همه بازیکنان جلو بودند تا گل مساوی را بزنند.»
 

Page Generated in 0.0058 sec