printlogo


کد خبر: 224666تاریخ: 1399/11/27 00:00
بدون نیمار، با این مسی
پاریس، کارت ساخته است!

یک پیروزی آسان و مقتدرانه برابر آلاوس بهترین داروی تقویتی برای بارسلونا در آستانه بازی خانگی سه‌شنبه شب برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان بود. لیونل مسی و فرانسیسکو ترینکائو هر کدام دو گل زدند تا تیم آبلاردو فرناندس دست خالی نوکمپ را ترک کند و کسی چه می‌داند، شاید در نبود نیمار مصدوم و با این مسی روی فرم، پول‌های غول پاریسی به هیچ کارشان نیاید.
در شبی که فوق‌ستاره آرژانتینی در رکورد 505 بازی در لالیگا با ژاوی هرناندس برابر شد، یک بار دیگر کمک داور ویدئویی با او نامهربان بود. گل او را VAR رد کرد تا با سه گل مردود توسط این تکنولوژی در کنار منیر الحدادی سویا و رائوس دی توماس اسپانیول رکورددار باشد اما هر کسی مسی را عصبانی کند، بد می‌بیند چون او بعد از رد گلش، دو گل زیبا زد.
یکشنبه آینده در بازی با کادیس، مسی می‌تواند نفر اول فهرست باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ بارسلونا در لالیگا شود. نفر سوم آندرس اینیستا با 442 بازی است و نفر چهارم و پنجم به ترتیب سرخیو بوسکتس با 399 و کارلس پویول با 392 بازی هستند.
ژاوی همچنین با 767 بازی برای بارسلونا در رقابت‌های مختلف رکورددار است و مسی با این رکورد هم هشت بازی بیشتر فاصله ندارد.
فرانک رایکارد 16 سال قبل در دیدار با اسپانیول برای نخستین بار مسی را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاد و از آن موقع 651 گل برای بارسلونا زده، 10 قهرمانی لالیگا به دست آورده و چهار بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است.
البته برنده شش توپ طلا آینده مبهمی در بارسلونا دارد و بیش از همیشه به خروج از تیمی که در آن به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال مطرح شد، نزدیک شده است. این بازیکن 33 ساله که در پنج بازی آخرش برای بارسلونا گل زده، تا پایان این فصل قرارداد دارد و هیچ توافقی برای تمدید آن صورت نگرفته.
بارسلونا با این پیروزی به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار گرفت اما همچنان از اتلتیکومادرید که یک بازی کمتر از هر دو تیم انجام داده، هشت امتیاز عقب است.
 

Page Generated in 0.0047 sec