printlogo


کد خبر: 224656تاریخ: 1399/11/27 00:00
خبر

حضور تیم ملی با ۸ تکواندوکار در بلغارستان
 دختران در مسیر ترکیه و صربستان
تیم‌ملی تکواندو با ۸ هوگوپوش در تورنمنت و سپس اردوی مشترک بلغارستان شرکت می‌کند. تیم‌ملی تکواندوی مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان شرکت می‌کند و بعد از آن به مدت ۸ روز در وارنا تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و ۲ تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد. ملی‌پوشان تکواندو روز ۱۴ اسفندماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کنند و در نهایت ۲۶ اسفندماه به کشور برمی‌گردند. طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون نیز دختران تکواندوکار برای حضور در تورنمنت ترکیه که از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود، راهی این کشور می‌شوند و ۲۳ اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور می‌روند و ۴ فروردین‌ماه به ایران برمی‌گردند. مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
 
 
تنها کاندیدای هیأت جودوی گلستان رأی نیاورد!
  تنها کاندیدای تصدی ریاست هیأت جودوی گلستان موفق به کسب اکثریت آرای اعضای مجمع نشد. مجمع انتخاباتی هیأت جودوی استان گلستان با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و دیگر اعضا در گرگان برگزار شد. محمدعلی نودهی و مهدی بیکی، دو کاندیدای تصدی ریاست این هیأت بودند که پیش از شروع رأی‌گیری، بیکی انصراف خود را اعلام کرد و عملاً انتخابات با یک کاندیدا برگزار شد اما باز هم تکلیف این هیأت مشخص نشد. چراکه نودهی تنها ۷ رأی از مجموع ۱۶ رأی را به دست آورد و نتوانست حدنصاب را به دست آورد. آرش میراسماعیلی در حاشیه این جلسه گفت: «استان از اختلاف بین اعضای مجمع جودو متضرر خواهد شد. تا زمانی که جودو درگیر اختلافات باشد، فدراسیون هم از جودوی استان حمایت نمی‌کند.»
انتخاب رئیس جودوی استان گلستان به ۲ ماه دیگر موکول شد.
 
 
حل اختلافات کشتی‌گیران با استقلال
جریمه کشتی‌گیران  پرداخت می‌شود
مهلت 10 روزه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای تصمیم‌گیری در مورد بررسی وضعیت  7کشتی‌گیر جریمه شده باشگاه استقلال تهران و همچنین محمد طلایی و بهروز یاری به ترتیب مدیر فنی و مربی این تیم در مسابقه‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های ایران به پایان رسید و ظاهراً اختلافات به‌وجود آمده بین این باشگاه با کشتی‌گیران و دو مربی جریمه شده هم حل و فصل شد.
به این ترتیب قرار شد که پول کشتی‌گیران جریمه شده باشگاه استقلال به آنها پرداخت شود.
پیش از این احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در نامه‌ای به علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی از ۷ کشتی‌گیر و ۲ مربی این باشگاه در لیگ برتر کشتی رسماً شکایت کرده بود.
نادرحاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، عباس فروتن و علی موجرلو، ۷ کشتی‌گیر تیم استقلال به همراه محمد طلایی مربی این تیم با شکایت این باشگاه به کسر ۳۵ درصد از مبلغ قراردادشان محکوم شده بودند.
همچنین بهروز یاری یکی دیگر از اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال بنا بر اعلام این باشگاه به دلیل عدم حضور کامل در تمرینات، پاسخگو نبودن به کادر فنی، اختلال در نظم اردوی اول و تنبیه بدنی و زبانی کشتی‌گیران این تیم به جریمه ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد خود محکوم شده بود.
در هر صورت طبق گفته‌های عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با حل اختلافات به‌وجود آمده در باشگاه استقلال قرار شده که این باشگاه پول کشتی‌گیران جریمه شده را پرداخت کند.
علاوه بر دیدار عبدالمهدی نصیرزاده با مسعود نصیری سرپرست تیم استقلال برای حل اختلافات به‌وجود آمده و رفع کدورت‌ها در این باشگاه ظاهراً خود علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی هم وساطت و پادرمیانی کرده است تا پول کشتی‌گیران و دو مربی یاد شده هم به آنها پرداخت شود.
گفته شده است اشتباهاتی از سوی برخی کشتی‌گیران صورت گرفته و آنها بی‌تقصیر هم نبوده‌اند.

Page Generated in 0.0145 sec