printlogo


کد خبر: 224655تاریخ: 1399/11/27 00:00
مصاحبه و خبر

برپایی اردوی تیم ملی در فروردین‌ماه
مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر از زمان شیوع کرونا در جهان نیمه‌کاره مانده است. با اینکه قرار بود دیدار‌های مقدماتی جام‌جهانی در آسیا فروردین‌ماه از سر گرفته شود اما بار دیگر با تصمیم فیفا این بازی‌ها لغو شده و تیم ملی ایران نیز فعلاً مسابقاتش را انجام نمی‌دهد. با وجود اینکه بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا به خردادماه موکول شده اما دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ایران تصمیم گرفته اردوی تدارکاتی تیمش در فروردین‌ماه را داشته باشد. اسکوچیچ که مدت زیادی است با بازیکنان تیم ملی ایران کار نکرده معتقد است طولانی شدن بازی‌ها تا خردادماه به تیم ایران ضربه می‌زند به همین خاطر او تصمیم گرفته در فروردین‌ماه اردوی تیم ملی برگزار شود. بر این اساس در فروردین‌ماه 1400 اسکوچیچ نفرات منتخب خود از تیم‌های لیگ برتری و لژیونرها را فرا می‌خواند تا فیفادی مذکور را از دست ندهد. علاوه بر اردوی تدارکاتی اسکوچیچ چند حریف را نیز برای بازی تدارکاتی در نظر گرفته که احتمالاً یک یا دو مسابقه دوستانه نیز برای تیم ایران در فروردین‌ماه تدارک دیده خواهد شد. با توجه به این برنامه‌ریزی برای تیم ملی مسابقات لیگ برتر هم تعطیل خواهد شد تا اسکوچیچ و کادر فنی‌اش برنامه‌های خود را پیاده کنند.
 
 
 برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در اجلاس سران
زمان زیادی تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باقی نمانده و کاندیداهای تصدی پست ریاست فدراسیون با یکدیگر رقابت می‌کنند. امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد این انتخابات در محل اجلاس سران برگزار می‌شود. علوی در خصوص برگزاری انتخابات گفت: «تاریخ 10 اسفند روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود. در این زمینه اطلاع‌رسانی کامل به عمل آمده است اما باید نکاتی را در این زمینه مطرح کنم. ساعت 9 صبح روز یکشنبه 10 اسفند به‌مدت 30 دقیقه پذیرش خواهد بود. ورود به سالن بین ساعت 9:30 تا 9:50 خواهد بود.» او تأکید کرد: «رأس ساعت 9:50 دقیقه درهای سالن اجلاس سران بسته خواهد شد و اجازه عبور و مرور به کسی داده نخواهد شد. سالن اصلی اجلاس برای برگزاری انتخابات تعیین شده است. به‌خاطر شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شرایط برگزاری انتخابات بهتر است.» علوی درباره دیگر مواردی که روز انتخابات رعایت خواهد شد اینطور توضیح داد: «بعد از این ساعت هیچ‌گونه عبور و مروری نخواهد بود. برای اعضای شرکت‌کننده آیدی‌کارت صادر شده است. از همه عزیزان این تقاضا وجود دارد که فرد همراه را با خود به محل برگزاری انتخابات نیاورند چراکه مجوز حضور فرد همراه به کسی داده نمی‌شود که دلیل آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.»
 
 
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد:
دوره واگذاری دو استادیوم به سرخابی‌ها به پایان رسیده
امیر محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه نشست تخصصی اشتغال در ورزش درباره اختصاص دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس و مشکلات مربوط به سند گفت: «این دو استادیوم در گذشته توسط شهرداری وقت تهران 5 سال به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شده است. اواخر امسال زمان آن به پایان رسیده و ما وارد مذاکره با وزارت ورزش و جوانان شدیم اما تا این لحظه می‌دانم سندی زده نشده است اما امیدوارم این اتفاق بیفتد.»
 

 


Page Generated in 0.0066 sec