printlogo


کد خبر: 224638تاریخ: 1399/11/26 00:00
پرسپولیس – پیکان
آرپی جی تارتار یا تانک یحیی؟

پرسپولیس بعد از سه برد متوالی و رسیدن به دو قدمی صدر دنبال ادامه روندی است که آنها را بیشتر از همیشه شبیه خودشان می‌کند. هر چند بردهای پرسپولیس همگی اقتصادی و خیلی سخت به دست آمده اما این تیم را به شخصیت چهار فصل اخیرش شبیه‌تر کرده است و حالا با اعتماد به نفس و روحیه ناشی از همین شرایط تیم یحیی می‌تواند به پیروزی دیگری فکر کند بخصوص که بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و مشکل بیرونی هم برای تیم ایجاد نشده که شرایط فنی پرسپولیس را تحت تأثیر خودش قرار دهد.
بازی با پیکان اما برای پرسپولیس راحت نیست همانطور که مصاف با مس رفسنجان، ماشین سازی و آلومینیوم اراک راحت نبود. تیم تارتار با وجود نوسانی که داشته نتایج نسبتاً خوبی گرفته و با اینکه در نیمه پایینی جدول جا دارد اما تنها دو امتیاز کمتر از فولاد رده پنجمی جمع کرده است و با یک برد می‌تواند نیم فصلش را رویایی تمام کند.
تیم تارتار در هشت بازی اخیر سه باخت مقابل تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان داشته و با اینکه در دو مسابقه اخیرش تن به تساوی داده اما بردهای روحیه‌بخشی نیز مقابل حریفانش به دست آورده است.
در بازی‌های اخیر این تیم آنچه بولد شده، قدرت اوت‌انداز پیکان بوده که تبدیل به مهم‌ترین ابزار این تیم برای شکست رقبا و امتیاز گرفتن از آنها شده است. در واقع تارتار دوباره با اتکا به آرپی‌جی‌زن خود وارد این میدان بزرگ می‌شود و دنبال ضربه زدن به خط دفاع پرسپولیس است اما تانک زرهی یحیی که دوباره راه افتاده و نمی‌خواهد متوقف شود آنقدر مجهز هست که از این اسلحه رونمایی شده توسط تیم همشهری نترسد و دنبال برتری مقابل دوندگی و بازی فشرده تیم تارتار باشد.
پرسپولیس برای این مسابقه باز هم حسین کنعانی‌زادگان را در اختیار ندارد اما انگار با این کمبود خیلی خوب کنار آمده اما پیکان بدون محمد نوری، محمد ابراهیمی و سامان فلاح به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که غیر از فلاح دو بازیکن دیگر در سه بازی اخیر تیم‌شان یا بازی نکرده‌اند یا ذخیره بوده‌اند.
 

Page Generated in 0.0065 sec