printlogo


کد خبر: 224637تاریخ: 1399/11/26 00:00
رادوشویچ: پرسپولیس و هوادارانش عشق من هستند
باز هم پرسپــــولیس شانس اول قهرمانی است

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس که در دیدار مقابل مس رفسنجان نخستین بازی خودش را در لیگ بیستم انجام داد، از شرایط این تیم و بازی مقابل پیکان و حضور احتمالی حامد لک در این بازی با ما به گفت‌وگو نشست و به سؤالات ما پاسخ داد.
از بازیت مقابل مس رفسنجان شروع کنیم، دیداری که البته خیلی هم دروازه‌ات تهدید نشد و بالاخره فرصت بازی پیدا
 کردی؟
من بازیکن حرفه‌ای هستم و در هر حال یاد گرفته‌ام که تابع تصمیم کادر فنی تیمم باشم. به همین دلیل سرمربی پرسپولیس هر تصمیمی بگیرد من تابع آن هستم و این موضوع مورد تأیید و احترام من است. در بازی با مس رفسنجان هم نوبت بازی به من رسید و خوشحالم که موفق شدیم حریف خودمان را شکست دهیم و یک گام اساسی به صدر جدول نزدیک شویم.
اما در بازی مقابل پیکان به احتمال زیاد باز هم حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود.
من با حامد لک هیچ مشکلی ندارم و به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذارم. بالاخره هر بازیکنی تلاش خودش را در تمرینات انجام می‌دهد اما تصمیم آخر به عهده سرمربی تیم است. من هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم اما به هر حال هر تصمیمی که سرمربی تیم بگیرد تابع آن خواهم بود.  در مقابل پیکان هم هدف ما کسب سه امتیاز خواهد بود و با برنامه‌های کادر فنی‌مان برای عملی ساختن خواسته‌مان تلاش خواهیم کرد.
این وفاداری و حرفه‌ای بودن تو مورد توجه بعضی از کارشناسان و هواداران تیم هم قرار گرفته.
بدون تعارف باید بگویم پرسپولیس و هوادارانش عشق من هستند و همه می‌دانند که چقدر تیمم را دوست دارم و به آن و هوادارانش عشق می‌ورزم و هر زمانی هم که به میدان رفتم سعی کردم به بهترین شکل ممکن وظیفه‌ام را انجام دهم.
دو بازی حساس تا پایان نیم فصل اول مقابل پیکان و گل‌گهر در پیش دارید، فکر می‌کنی قادر به گرفتن شش امتیاز هستید که با صدرنشینی به استقبال نیم فصل دوم بروید؟
من برای همه حریفان احترام زیادی قایل هستم اما فکر می‌کنم شخصیت بردن و پیروزی و قهرمانی در تیم ما جا افتاده است و بازیکنان تیم ما هم برگرفته از این موضوع همواره بهترین تلاش خودشان را انجام داده و بهترین نتایج را گرفته‌اند به همین دلیل هم من فکر می‌کنم شانس خیلی زیادی برای گرفتن امتیازات پیش رو داریم و البته در این خصوص بازی به بازی پیش می‌رویم و حتماً قدر تک تک امتیازهای پیش رو را می‌دانیم و بخش خاصی از هدفمان هم این است که با بیشترین امتیاز و صدرنشینی نیم فصل اول را به پایان ببریم.
اما امسال مدعیان قهرمانی خیلی سرسخت به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند و به نظر کارتان برای کسب قهرمانی پنجم سخت‌تر است.
من برای حریفان ارزش خاصی قایل هستم اما با این وجود می‌گویم پرسپولیس باز هم شانس اول قهرمانی است و ما حتماً تلاش می‌کنیم که پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم و باز هم با هوادارانمان شادی‌مان را تقسیم کنیم.
مشکلات مالی‌ات با باشگاه حل شد؟
مشکل خاصی نبود و با باشگاه صحبت‌های خوبی داشتم و مشکل خاصی باقی نمانده است.
 

Page Generated in 0.0055 sec