printlogo


کد خبر: 224621تاریخ: 1399/11/26 00:00
باید قهرمانی نیم فصل را به هواداران هدیه بدهیم
مطهری: پیکان باید به تاکتیک ما فکر کند

حمید مطهری در نشست خبری بازی با پیکان درباره بازی دفاعی حریف و مقابله با آن تاکتیک گفت: «البته ما خودمان بهترین دفاع لیگ را داریم و همیشه سعی کرده‌ایم سبک‌مان را به حریف دیکته کنیم. پس هیچ نگرانی از این بابت نداریم. علیرغم احترامی که برای پیکان قایلم، ولی آنها باید به تاکتیک ما فکر کنند. پیکان تیم زحمتکش و دونده‌ای است. دست‌کم گرفتن تیم‌هایی مثل پیکان تنبیه سختی را خواهد داشت و ما کادر فنی و بازیکنان به آن آگاه هستیم و می‌دانیم چطور باید از سبک بازی پیکان مراقبت کنیم.»
مربی پرسپولیس گفت: «باختی که ما به آلومینیوم دادیم، درس‌های زیادی به ما داد و روی نقاط ضعف‌مان خیلی حرفه‌ای کار کردیم و توانستیم آنها را برطرف کنیم. در نهایت قهرمانی نیم‌فصل جزو اهداف کوتاه مدت، ولی ارزشمند ماست. 
مثل این می‌ماند که ما زودتر سوار آسانسور شویم و در این آسانسور با قهرمانی در نیم‌فصل، برای قهرمانی در پایان فصل دو، سه پله بالاتر از حریفان قرار می‌گیریم اما باید حواس‌مان باشد دکمه را اشتباه نزنیم، چون آن وقت رقیبانمان ما را پایین خواهند کشید. خیلی باید باهوش و باتمرکز بالا کار کنیم تا بتوانیم قهرمانی نیم‌فصل را به هواداران هدیه بدهیم و در پایان هم قهرمانی فصل که همان طبقه سی‌ام می‌شود را به هواداران تقدیم کنیم.»
مطهری در مورد تاکتیک تیم پیکان و اوت‌های بلند این تیم، گفت: «مربیان در فوتبال سبک‌های گوناگونی دارند و همه این سبک‌ها ارزشمند است و مربی با توجه به نیاز و ابزاری که دارد، سبک تیمش را انتخاب می‌کند. سبک بازی پیکان، بازی مستقیم و جمع کردن توپ‌های سوم به همراه اوت‌های بلند است.
 پیکانی‌ها این قابلیت را دارند و از آن استفاده می‌کنند. ما برنامه‌ریزی خودمان را انجام داده و آنالیز کرده‌ایم، ولی همانطور که گفتم تیم‌های حریف باید به بازیکنان بزرگ و تاکتیک تیمی ما فکر کنند.»
 

Page Generated in 0.0063 sec