printlogo


کد خبر: 224619تاریخ: 1399/11/26 00:00
خبر

ثبت‌نام در ACL 2021
با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ثبت‌نام تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان 2021، باشگاه پرسپولیس اقدام کرده است. مرحله اول مربوط به ثبت‌نام اعضای تیم و بارگذاری مدارک اعلام شده در سامانه است که بعد از تأیید فدراسیون فوتبال برای کنفدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و صدور کارت شرکت در مسابقات منوط به انجام دقیق و بدون نقص آن است. طبق مقررات قبلی، هر باشگاه نام 30 بازیکن را ثبت می‌کرد که این عدد بعد از وقوع کرونا به عدد 35 رسید و علاوه بر بازیکن، 20 نفر اعضای کادر فنی و مدیریتی و دیگر عوامل مرتبط خواهند بود. این مرحله از ثبت‌نام برای مرحله پلی آف و گروهی مسابقات اعلام شده است. مدارک به صورت آنلاین بارگذاری می‌شود. همچنین مهلت و ظرفیتی هم تعیین شده تا تیم‌ها 7 روز قبل از اولین مسابقه خود نسبت به جایگزینی یا اضافه کردن بازیکنان تازه جذب شده اقدام کنند.
 
 
خرابکاری در ورودی باشگاه!
صبح دیروز تعدادی از هواداران منتسب به تیم استقلال در اقدامی عجیب رنگ آبی روی در ساختمان باشگاه پرسپولیس ریختند و ساختمان سرخپوشان را به رنگ آبی درآوردند. این اقدام هواداران باشگاه استقلال در حالی رقم خورده است که هفته گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های بازیکنان استقلال، مقابل در ساختمان این باشگاه رفته و برای کری‌خوانی، غذا مقابل این باشگاه گذاشته بودند که پلیس امنیت فیلم این اتفاقات را گرفته و پرونده را رسیدگی می‌کند تا عوامل این خرابکاری شناسایی شود..
 
 
تکذیب جدایی شجاعی
بعد از شایعه جدایی علی شجاعی از پرسپولیس در نیم فصل، امیر هوشنگ سعادتی مدیر برنامه‌های او گفت این شایعه را تأیید نمی‌کند: «ما تعامل خوبی با باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی داریم و قطعاً اگر قرار به تصمیم‌گیری درباره آینده بازیکنی باشد در یک محیط آرام و حرفه‌ای درباره آن صحبت می‌کنیم و به نتیجه می‌رسیم. این گمانه‌زنی‌ها نیز با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات طبیعی است اما باید تأکید کنم علی شجاعی در پرسپولیس می‌ماند و رقابت می‌کند.»
 

Page Generated in 0.0057 sec