printlogo


کد خبر: 224618تاریخ: 1399/11/26 00:00
علت بازی ندادن به حسین‌پور مشخص شد
در جاهای خطرناک دریبل می‌زد

سعید حسین‌پور ظاهراً تنها بازیکنی است که در نیم فصل لیگ بیستم از پرسپولیس جدا خواهد شد. حسین‌پور در سیزده بازی گذشته نیم فصل اول تنها ده دقیقه مقابل سپاهان بازی کرد در حالی که فصل قبل یحیی بیشتر به او اعتماد می‌کرد. 
در بازی با سپاهان حسین‌پور با احتساب وقت‌های تلف شده چیزی حدود 15 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما با در نظر گرفتن شرایط بازی نتوانست انتظار کادر فنی را برآورده کند و بعد از آن مسابقه هرگز به میدان نرفت.
حسین‌پور توقع داشت بعد از جدایی بشار رسن و در حالی که در بازی‌های اخیر، پرسپولیس در خط میانی در 20 دقیقه آخر نیاز به تعویض پیدا می‌کند به میدان برود اما وقتی دید یحیی کلاً قید او را زده، درخواست جدایی داد.
در فضای هواداری خیلی‌ها طرفدار بازی حسین‌پور هستند و می‌گویند یحیی باید از او بیشتر استفاده کند اما یکی از ایرادهایی که کادر فنی پرسپولیس از او می‌گیرد، این است که او نمی‌داند از تکنیکش کجا و کی استفاده کند. 
مربیان پرسپولیس می‌گویند حسین‌پور که دوست دارد زیاد با توپ بازی کند به جای اینکه دور و بر باکس حریف از تکنیکش بهره بگیرد و کارهای ریسکی انجام دهد در میانه زمین و نیمه خودی این کار را انجام می‌دهد که خطر لو رفتن توپ و گل خوردن را بالا می‌برد.
دیروز حمید مطهری با تأیید درخواست جدایی حسین‌پور گفت: «ما به خاطر اینکه بازیکن جوان و آینده‌داری است و بیشتر در شرایط بازی قرار بگیرد، به صورت قرضی با جدایی او موافقت کردیم و به باشگاه هم گفتیم فقط به صورت قرضی می‌تواند این بازیکن برود و فصل بعد به تیم بازگردد. این هم فقط به خاطر آن است که تجربه بیشتری کسب کند.»
 

Page Generated in 0.0044 sec