printlogo


کد خبر: 224615تاریخ: 1399/11/26 00:00
مصاحبه

صادقی: به بازیکنان ما پیشنهاد ۵ میلیاردی داده‌اند
سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی است برخی باشگاه‌ها به بازیکنان این تیم پیشنهاد میلیاردی داده‌اند. ابراهیم صادقی می‌گوید: «نگرانی الان ما این است که بعضی از تیم‌ها با بازیکنان ما وارد مذاکره شده‌اند و این خوب نیست. قرارداد بازیکنان ما بلندمدت و رقم آن پایین است؛ مثلاً به بازیکنی که قراردادش ۳۰۰ میلیون است بابت یک سال و نیم ۴ یا ۵ میلیارد پیشنهاد می‌دهند و دیگر این بازیکن ذهنش درگیر کار با ما نیست. فاصله قرارداد برخی باشگاه‌ها با ما زیاد است. این بازیکن را من چطور در اختیار بگیرم؟ ما به بازیکنان خودمان احتیاج داریم و روزبه‌روز پیشرفت می‌کنیم.» تیم او امروز مقابل تراکتور قرار می‌گیرد: «تراکتور تیم باتجربه‌ای است که بازیکنان باتجربه‌ای دارد و می‌توانند هر لحظه نتیجه را به سود خود تمام کنند. هر هفته شرایط خودش را دارد و ما سعی می‌کنیم هر هفته بهتر شویم. بازیکنان جوان ما در حال پیشرفت هستند. بازی در زمین خودمان است و هدف ما این است این هفته هم در زمین خودمان کمتر اشتباه کنیم. بازیکنان ما آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. تراکتور در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی گرفته‌ اما ما هم آماده بازی هستیم. در دو بازی قبلی با اختلاف کمی شکست خوردیم و اگر شکست نمی‌خوردیم الان اوضاع بهتری در جدول داشتیم. هدف ما این است فردا برابر تراکتور حداکثر امتیاز را کسب کنیم و الان نمی‌توانیم رتبه تیم را در نیم‌فصل حدس بزنیم.»
 
 
عباس چمنیان: تراکتور در نتیجه‌گیری نوسان داشته است
عباس چمنیان مربی تراکتور درباره رویارویی تیمش مقابل سایپا می‌گوید: «آخرین بازی نیم‌فصل اول‌مان است. هرچند طبق اعلام سازمان لیگ سه بازی از نیم‌فصل دوم هم بلافاصله پس از اتمام دور رفت برگزار می‌شود و عملاً فاصله‌ای بین نیم‌فصل اول و دوم نداریم. این دیدار خیلی مهم است زیرا سایپا تیم جوان، دونده و با انگیزه خیلی بالاست‌. سایپا در بازی‌های خانگی نشان داده برای هر تیمی حریف خیلی سختی بوده و بازیکنان باکیفیتی دارد که شرایط را برای ما سخت می‌کند. امیدوارم در این مسابقه از فرصت‌های پیش‌رو استفاده کنیم و بازیکنان برنامه‌های تمرین‌شده را اجرا کنند.» چمنیان با اشاره به غایبان تیمش اینطور می‌گوید: «خوشبختانه محرومی نداریم. البته عکاشه حمزاوی مصدوم بوده که روز گذشته با ما تمرین کرد و اگر در این فرصت باقی‌مانده کادر پزشکی مراحل درمانش را پشت سر بگذارند احتمال دارد در صورت ضرورت از این مهاجم هم استفاده کنیم. سایر نفرات برای حضور در جریان این دیدار آماده هستند.» او قبول دارد که تراکتور نتایج خوبی را به دست نیاورده است: «نکته مهم این است که در نیم‌فصل اول تا اینجای کار از لحاظ نتیجه‌گیری دچار نوسان بودیم و این امر هواداران را نگران کرده که البته حق هم دارند زیرا تراکتور تیمی معمولی نیست بلکه تیمی خاص با هواداران فوق‌العاده علاقه‌مند است‌. این امر مسئولیت تمام ارکان تیم از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان را زیاد می‌کند و امیدوارم در طول ۹۰ دقیقه مقابل سایپا با تمرکز خیلی بالاتر و احساس مسئولیت فوق‌العاده‌ای که روی دوش همگی است بتوانیم توانایی‌های خود را نشان داده و از این بازی حداکثر امتیاز را کسب کنیم. در برخی دیدارهای قبلی بر خلاف جریان بازی نتوانستیم از برتری خود استفاده و امتیاز لازم را کسب کنیم. تیم ما در خارج از خانه بهتر عمل کرده و از پنج برد چهار پیروزی خود را از مسابقاتی به دست آوردیم که میهمان بودیم. خیلی امیدواریم مقابل سایپا هم این امر رقم بخورد.»
 
 
پورامینی: هر تیمی محمدی را داشت از پرتاب‌هایش استفاده می‌کرد
حسین پورامینی هافبک تیم فوتبال پیکان تهران درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس می‌گوید: «وضعیت تیم ما خوب است و در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این چند روز اعضای کادر فنی تمامی نکات لازم را برای دیدار با پرسپولیس به بازیکنان گوشزد کردند و امیدوارم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و با امتیاز زمین را ترک کنیم. ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و در این بازی هم به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کنیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که با چند برد پیاپی حالا روحیه بیشتری هم دارد. طبیعتاً تساوی برابر این تیم در ورزشگاه آزادی نتیجه بدی نیست، ولی تیم ما به شکست دادن پرسپولیس فکر می‌کند. امیدوارم نتیجه بازی دلخواه ما باشد.» او درباره اینکه برخی پرتاب اوت دستی را تاکتیک اصلی پیکان می‌دانند اینطور می‌گوید: «این حرف اصلاً درست نیست. الان اکثر تیم‌های لیگ برتری از تاکتیک اوت دستی استفاده می‌کنند و هر تیمی نادر محمدی را در اختیار داشت شک نکنید که از این پرتاب‌ها استفاده می‌کرد. همه تیم‌ها با شگردهای متفاوت گل می‌زنند و پرتاب اوت هم یکی از شگردهای پیکان است.»
 

Page Generated in 0.0055 sec