printlogo


کد خبر: 224608تاریخ: 1399/11/26 00:00
حالا سر خواستنش دعواست
مثلث برمودای مدعیان برای بابایــــی

گزارش
جعفر برزگر   
 
در تیمی که به دلایل زیاد خوب نتیجه نگرفته یک بازیکن به تنهایی جور بسیاری از همبازیانش را کشیده و همین هم باعث شده این مهاجم تیم ته جدولی از تیم‌های مدعی پیشنهاد داشته باشد. پیمان بابایی شش گل از 10 گل تیمش را زده است. از چند هفته پیش زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از تیم ماشین‌سازی شنیده شد و پرسپولیس، استقلال و تراکتور به عنوان تیم‌های خواهان او معرفی شدند. اما بعد از بازی با پرسپولیس وقتی او گفت: «... درباره داوری حرف نمی‌زنم اما جو را خیلی خراب کرد، به نظر من گل اول پرسپولیس اگر آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم زیرا این صحنه خیلی واضح بود. در صحنه گل هم با وجود اینکه تیم ما جوانمردانه بازی کرد اما پرسپولیسی‌ها توپ را بیرون نزدند، به همین دلیل دقیقه 94 گل خوردیم و بازی را از دست دادیم. بازیکن ما در صحنه قبل از گل دوم پرسپولیس روی زمین افتاد اما کادر فنی پرسپولیس جو را خراب کرد و به بازیکنان‌شان گفت توپ را بیرون نزنید و متأسفانه همان توپ هم به گل تبدیل شد. احترام برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس مثل سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا واجب است اما کمک داور دوم یک پرسپولیسی 6 آتشه بود که خیلی با بچه‌های ما بد حرف می‌زد...» خیلی‌ها مدعی شدند که یا پیشنهادی از پرسپولیس ندارد یا اینکه به تیم دیگری فکر می‌کند. اما چند روزی است که لیست بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی لو رفته و نام بابایی در آن قرار دارد. از طرفی خبری در همین رابطه در فضای مجازی شنیده شد که تأیید و تکذیب به همراه نداشت. خبر هم این بود؛ یکی از مهاجمان زهردار لیگ برتر که توانسته دروازه تیم یحیی گل‌محمدی را باز کند، به‌ تازگی به دست‌اندرکاران و مربیان پرسپولیس پیغام داده است حاضرم مجانی و رایگان برای پرسپولیس بازی کنم چون از بچگی عاشق این تیم هستم!
این در حالی است که این بازیکن مهاجم اول تیمش محسوب می‌شود و در بازی با پرسپولیس نیز حسابی خوش درخشیده و موفق به گلزنی شده است. اما این پایان کار نبود و باشگاه استقلال هم برای جذب این بازیکن آستین بالا زد. حالا خبر می‌رسد یکی از بازیکنانی که محمود فکری به فکر جذبش است، پیمان بابایی است. از این‌رو باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی به باشگاه ماشین‌سازی تبریز خواستار صدور رضایتنامه این بازیکن برای حضور در استقلال شده است که باید دید تبریزی‌ها با جدایی بازیکن کلیدی خود موافقت خواهند کرد یا نه. البته مالک باشگاه تراکتور و ماشین بعید است که او را به تیم دیگری جز تراکتور بدهد مگر اینکه در ازای آن پول خوبی به باشگاه برسد. البته باید دید قرارداد او به چه صورت منعقد شده و اینکه مثل خیلی از بازیکنان می‌تواند در صورت دریافت نکردن درصد مشخصی از مبلغ قراردادش جدا شود.
حالا پیمان بابایی برای اینکه مالک باشگاه را هم راضی نگه دارد در آخرین اظهارنظرش اینطور گفته: «به عنوان مهاجم وظیفه‌ام گلزنی است و خدا را شکر تا اینجا هم بد کار نکرده‌ام. البته دوست دارم بیشتر از اینها برای تیمم مثمرثمر باشم و گل‌هایم منجر به کسب سه امتیاز برای ماشین شود. من اول فصل می‌خواستم به تراکتور بروم اما نمی‌دانم برخی از مدیران چه مشکلی با این موضوع داشتند. حتی حاضر بودم برای تراکتور مجانی بازی کنم اما مسائلی را در موردم مطرح کردند که هدف‌شان قرار دادنم مقابل هواداران بود. در برابر این هجمه‌ها سکوت کردم چون دوست نداشتم، ناخواسته به مالک باشگاه تراکتور بی‌احترامی شود. الان هم می‌گویم اگر بخواهند حاضرم بدون دریافت پول برای تراکتور بازی کنم تا برخی‌ها بدانند پیمان بابایی کسی نیست که آنها می‌گویند.»
البته سعید اخباری سرمربی تیم ماشین‌سازی مدعی شده که او نمی‌تواند به یکی از دو تیم سرخابی برود: «درمورد پیمان بابایی باید عرض کنم که بعد از نسل کریم باقری، رسول خطیبی و سیروس دین‌محمدی هنوز ترک‌زبانی نداشته‌ایم که در سطح تیم ملی باشد اما پیمان در سطح بالایی بازی می‌کند و می‌تواند به تیم ملی کمک کند و فکر می‌کنم خودش و مسئولین بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالش خواهند گرفت اما در خصوص انتقالش به پرسپولیس و استقلال طبق توافقی که ابتدای فصل صورت گرفته به هیچ عنوان به این دو تیم انتقال داده نخواهد شد اما در خصوص تراکتور خودش و مسئولین باشگاه تصمیم نهایی را می‌گیرند.» به هر حال اینکه او چه تصمیمی برای آینده فوتبالی‌اش می‌گیرد یا اینکه مالک باشگاه چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد را باید به انتظار نشست. اما تا همین‌جا هم قیمت این بازیکن به دلیل بازی‌های خوب و درخواست‌هایی که دارد افزایش پیدا خواهد کرد. البته او در روزهای اخیر هیچ صحبتی درباره دریافت نکردن مطالباتش نداشته و همین مهم ذهنیتی را به وجود می‌آورد که او می‌خواهد دور از هیاهو و حاشیه به تیم جدیدش برود.
 

Page Generated in 0.0072 sec