printlogo


کد خبر: 224603تاریخ: 1399/11/26 00:00
هفته چهاردهم لیگ یک
مس به صدر رسید

تیم شهرداری آستارا در حالی بعد از پیروزی مقابل رایکا به زمین خیبر خرم‌آباد رفته بود که آرمین منفرددوست و سعید طالبی بازیکنان شهرداری محروم و 3 بازیکن دیگرش هم مصدوم بودند.
 شاگردان پایان رأفت شروع بسیار خوبی داشتند و تا دقیقه 19 دو مرتبه توسط دلاور و نصیری دروازه میزبان‌شان را باز کردند.
 البته عارف رستمی بلافاصله یکی از گل‌ها را پاسخ داد و تا پایان نیمه اول همین نتیجه حفظ شد. شاگردان عبدالله ویسی برای فرار از شکست خانگی خیلی تلاش کردند اما نتیجه‌ای برای‌شان نداشت.
تیم ملوان هم پس از چند هفته ناکامی مقابل تیم انتهای جدولی نود ارومیه قرار گرفت. 
در تیم مازیار زارع هم چند بازیکن مصدوم و البته محمد مهری هم به‌دلیل محرومیت شانس حضور در میدان را از دست دادند. نیمه اول این بازی هم گلی به‌همراه نداشت. در نیمه دوم هم بازی خوب و تدافعی نودی‌ها اجازه باز شدن دروازه را به انزلی‌چی‌ها نداد.
آرمان‌گهری‌ها که فکرش را نمی‌کردند هفته گذشته در زمین نود ارومیه شکست بخورند برای جبران آن باخت مقابل تیم خوب فجرسپاسی قرار گرفتند. میزبان در دقیقه 13 توسط سعید قائدی‌فر به گل رسید. اما شیرازی‌ها بازی باخته را با پیروزی 2 بر یک عوض کردند تا امیدهای‌شان برای حضور در جمع بالانشین‌ها بیشتر شود.
تیم هوادار که حالا باید به بازی بدون امیرحسین فشنگچی (به‌دلیل پارگی رباط صلیبی) عادت کند و هفته گذشته هم شکست سنگینی را در مقابل گل‌گهر تجربه کرده بود بازی را خیلی خوب شروع کرد اما 45 دقیقه اول گلی به‌همراه نداشت. اما در دقیقه 63 سینا اسدبیگی بازیکن هوادار به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد. همین اتفاق هیجان بازی را در 30 دقیقه پایانی بالا برد. اما دفاع منسجم تیم بوشهری مانع از باز شدن دروازه‌شان شد تا سه امتیاز باارزش را با خود ببرند. این دومین باخت متوالی هوادار بود.
تیم مس که می‌توانست از شکست خانگی هوادار نهایت استفاده را ببرد اما به صخره سختی به نام رایکا در بابل خورد. شاگردان رضا مهاجری هرچه در توان داشتند به کار گرفتند اما نتوانستند دروازه بازیکنان نادر دست‌نشان را باز کنند. البته همین یک امتیاز هم مس را به صدر برد.
پارس‌جنوبی که از سه بازی اخیرش یک امتیاز به دست آورده بود و همین هم باعث ایجاد فاصله با مدعیان شده بود در حالی از خوشه‌طلایی پذیرایی می‌کرد که از چهار بازی آخرش هشت امتیاز کسب کرده بود. شاگردان نصرتی بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 13 توسط فاتح به گل رسیدند. برای پارسی‌ها سه امتیاز این بازی خیلی مهم بود که موفق به کسب آن هم شدند.
 
خیبر خرم‌آباد یک - شهرداری آستارا 2
رایکای بابل صفر - مس صفر
ملوان صفر - نود ارومیه صفر
آرمان‌گهر یک - فجرسپاسی 2
هوادار صفر - شاهین شهرداری بوشهر یک
پارس‌جنوبی جم یک – خوشه‌طلایی ساوه صفر
 

Page Generated in 0.0062 sec