printlogo


کد خبر: 224593تاریخ: 1399/11/26 00:00
خبر

 بدهی بودوروف پرداخت می‌شود
اینطور که گفته می‌شود باشگاه استقلال منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت بدهی ۱۴۰ هزار یورویی نیکولای بودوروف، بازیکن سابق خود را تهیه کرده و این هفته به دست‌شان خواهد رسید. با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا پس از پرداخت پول این بازیکن، پنجره نقل‌ و انتقالاتی استقلال باز خواهد شد یا خیر. همچنین قرار است با رسیدن منابع جدید، بخشی از مطالبات اعضای تیم هم پرداخت شود. در فصل جاری مقدار پرداختی‌ها متغیر بوده و بازیکنانی مثل فرشید باقری فقط 15 درصد دریافت کرده‌اند. مسئولان استقلال قول داده‌اند که این متغیرها را به حداقل برسانند.
  
 
مددی دوباره راهی بیمارستان شد
احمد مددی مدیرعامل استقلال جمعه شب احساس ناخوشی کرد و با نشانه‌های درد در قفسه سینه خود را به بیمارستان رساند و صبح دیروز بعد از مشورت با پزشکان، از بیمارستان مرخص شد؛ فشار کار در استقلال و مسائل موجود در این باشگاه باعث شده، مدیرعامل آبی‌ها از ناحیه قلب دچار مشکلاتی شود و پزشکان به او توصیه کرده‌اند خود را از شرایط استرس دور نگه دارد. این روزها در باشگاه استقلال حاشیه زیادی وجود دارد و همین مسأله باعث شد مددی هنوز نیامده خانه دوباره راهی بیمارستان شود. مدیرعامل استقلال به دلیل اینکه حالش وخیم شد فوراً به بیمارستان منتقل شد تا مشکلی برایش پیش نیاید. باید دید طی روزهای آتی حال مدیرعامل استقلال رو به بهبودی می‌رود؟
 
 
شیخ در بین بهترین‌های آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین گل با ضربه سر در لیگ قهرمانان آسیا 2020 را انتخاب کند. گل شیخ دیاباته مهاجم استقلال به الاهلی عربستان و گل مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس به النصر عربستان در میان نامزدهای کسب عنوان بهترین گل با ضربه سر قرار گرفتند. دیاباته البته در فصل جاری اصلاً خوب کار نکرده و مصدومیت‌های پی‌در‌پی این بازیکن باعث شده که از بازی‌ها جا بماند. شیخ فصل پیش آقای گل لیگ برتر شد اما بعید است در فصل جاری بتواند با این میزان غیبت رتبه قبلی خود را تکرار کند!
 
 
 

Page Generated in 0.0055 sec