printlogo


کد خبر: 224586تاریخ: 1399/11/26 00:00
خبر

 لیگ برتر بسکتبال
تاریخ دیدارهای معوقه اعلام شد
در شرایطی که لیگ برتر بسکتبال به دلیل آغاز تمرینات تیم ملی تعطیل شده، رقابت‌های عقب افتاده تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش ندارند طی امروز و فردا برگزار خواهد شد.
براساس اعلام کمیته مسابقات، برنامه بازی‌های عقب افتاده تیم صنعت مس رفسنجان در هفته پنجم و ششم لیگ برتر مردان مقابل تیم‌های اکسون تهران و آویژه صنعت پارسا مشهد که قرار بود به ترتیب در تاریخ 8 و 9 دی‌ماه انجام شود، به این شرح است:
26 بهمن ماه، ساعت 14:30
صنعت مس رفسنجان - اکسون تهران
27 بهمن ماه، ساعت 14:30
صنعت مس رفسنجان - آویژه صنعت پارسا مشهد
 
 
9 کرونا مثبت در اردوی تیم بسکتبال اردن
شاهد از غیب رسید
تست کرونای 9 عضو تیم ملی بسکتبال اردن قبل از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا اردن مثبت شد.
در شرایطی که اردنی‌ها هم مانند بسیاری از کشورهای آسیایی منتظر آغاز پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا بودند، با مثبت شدن 9 تست بازیکنان‌شان روبه‌رو شدند. آن هم در شرایطی که قطری‌ها به دلیل شرایط نه چندان مساعد کشورشان، از میزبانی این پنجره انصراف دادند و برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
قرار بود این تیم روز جمعه با بحرین بازی دوستانه‌ای را در منامه برگزار کند اما این مسابقه لغو شد و احتمال دارد این تیم در پنجره سوم هم حاضر نشود.
پنجره‌ای که البته قرار بود ابتدای اسفند آغاز شود اما حالا هم در بحث مکان و هم در زمان در ابهام قرار دارد و مشخص نیست چه تکلیفی پیدا خواهد کرد.
 
 
لیگ برتر هندبال
سپاهان دربی اصفهانی‌ها را برد
ذوب‌آهن در دیداری حساس برابر فولاد سپاهان در دربی اصفهانی لیگ برتر هندبال، تن به شکست داد. در دومین دیدار روز دوم برگزاری رقابت‌های دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال دو تیم ذوب‌آهن و فولاد سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد سپاهان این بازی را با نتیجه 32 بر 29 از تیم همشهری‌اش برد.
نیمه اول این دیدار هم با نتیجه 12 بر 16 به سود فولاد سپاهان به پایان رسید. سپاهان در نیمه دوم نبض بازی را در اختیار داشت طوری که در دقیقه 42 بازی هفت گل از ذوب‌آهن پیش بود. ذوب‌آهن اما به خود آمد و توانست این اختلاف را به سه گل در دقیقه 57 کاهش دهد. در نهایت این بازی با برتری سه گله سپاهان تمام شد.
 
 
لیگ والیبال ترکیه
برد یاران غفور و شکست شریفی
در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ والیبال ترکیه تیم بورسا اسپور که امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد توانست حریف خود را شکست دهد.
تیم بورسا در این هفته در نبرد تیم‌های قعرنشین میهمان آرهاوی بود که این بازی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 14 بر 25، 15 بر 25 و 9 بر 25 به سود یاران امیر غفور خاتمه پیدا کرد.
در این بازی امیر غفور درخشش چشمگیری داشت و موفق به کسب 16 امتیاز برای تیمش شد و عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را هم کسب کرد.
به این ترتیب تیم بورسا اسپور با 8 پیروزی و 23 امتیاز در رده چهاردهم لیگ والیبال ترکیه باقی ماند.
در دیگر دیدار این هفته ترکیه تیم هلیلیه بلدیه اسپور که از حضور مرتضی شریفی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران سود می‌برد مقابل اسپور توتو تن به شکست داد.
در این مسابقه که به میزبانی تیم رده ششمی اسپور توتو انجام شد، یاران شریفی با نتیجه 3 بر صفر 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 17 مغلوب حریف خود شدند.
مرتضی شریفی در این مسابقه تنها موفق به کسب 5 امتیاز برای تیمش شد. به این ترتیب هلیلیه اسپور با 22 امتیاز در رده دوازدهم لیگ ترکیه باقی ماند.
 
 
3 کرونایی 
در تیم والیبال سایپا
تست کرونای 3 نفر از اعضای تیم والیبال سایپا مثبت اعلام شد. تیم والیبال سایپا که روز گذشته به مصاف تیم شهرداری ورامین رفته بود، سه عضو خود را در اختیار نداشت.
خودروسازان برای این مسابقه 3 نفر از اعضای خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشتند. گفته می‌شود تست کرونای ناصر شهنازی و محمد شعبان خمسه از کادر فنی و علی شفیعی، مدافع ملی‌پوش این تیم مثبت اعلام شده است. با توجه به غیبت شهنازی و خمسه؛ احمد لاهوتی نارنجی‌پوشان را هدایت کرد. پیش از این هم چند بازیکن سایپا به دلیل ابتلا به کرونا چند مسابقه تیم خود را از دست داده بودند.

Page Generated in 0.0059 sec