printlogo


کد خبر: 224585تاریخ: 1399/11/26 00:00
لژیونرها

نمایش خوبی در جام‌جهانی باشگاه‌ها داشتیم
علی کریمی: باید اختلاف‌ با السد را کم کنیم
علی کریمی بعد از درخشش با پیراهن استقلال و سپس قطر اس‌سی، این روزها در عضویت الدحیل است و همراه این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی باشگاه‌ها هم به میدان رفت. کریمی درباره شرایط این روزهای الدحیل، بعد از بازی در جام‌جهانی باشگاه‌ها گفت: «ما کارمان را در جام‌جهانی باشگاه‌ها با انجام دو بازی برابر تیم‌های بزرگ به پایان رساندیم و توانستیم نمایش خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم. در بازی نخست برابر الاهلی مصر شکست خوردیم اما در دومین بازی برابر اولسان کره‌جنوبی پیروز شدیم و به مقام پنجمی رسیدیم. اکنون هم آماده کسب نتایج بهتر در لیگ ستارگان هستیم. می‌خواهیم موقعیت‌مان را در جدول رده‌بندی لیگ ستارگان حفظ کنیم و با یکی از بهترین‌ تیم‌ها مواجه می‌شویم. الریان عملکرد خوب و برجسته‌ای داشته است. در هفته‌های آینده فشار بازی‌ها زیاد می‌شود اما اطمینان می‌دهم الدحیل برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت. برای کاهش اختلاف امتیازمان با السد صدرنشین تلاش می‌کنیم، همچنین باید آماده بازی در رقابت‌های کاپ امیر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شویم.»
 
 
زوریا، شهاب و المپیک، همه راضی شدند
دستمزد ماهیانه زاهدی؛ 12 هزار دلار
الکساندر دنیسوف، خبرنگار اوکراینی درباره جزئیات انتقال شهاب زاهدی از تیم المپیک دونتسک به زوریا لوهانسک اطلاعات جدیدی را افشا کرد. دنیسوف گفت: «اواسط فصل شهاب به مدیریت باشگاه المپیک اعلام کرد قصد دارد در پایان قراردادش با این تیم در تابستان، باشگاه را ترک ‌کند و به اروپا برود. طرفین توافق کردند باشگاه باید از انتقال شهاب درآمد کسب کند و المپیک تلاش خواهد کرد در نقل‌و‌انتقالات زمستانی شهاب را به تیم دیگری منتقل کند. شهاب قول داد مخفیانه مذاکره دیگری انجام ندهد. گزینه‌های زیادی وجود داشت. یک پیشنهاد بسیار سودآور از نظر مالی برای شهاب از قزاقستان وجود داشت اما او این پیشنهاد را رد کرد. شهاب با وجود قولی که داده بود، قرارداد مقدماتی را با باشگاه زوریا امضا کرد و برای این کار، ۱۰۰هزار دلار گرفت. رئیس المپیک دونتسک مبلغ ۳۶۰هزار دلار می‌خواست و در پایان دو طرف به این مبلغ رضایت دادند. طبق اطلاعات من، شهاب در زوریا ماهیانه ۱۲هزار دلار دریافت می‌کند. این بازیکن از شرایط راضی است؛ باشگاه زوریا و المپیک هم راضی هستند.»
 
 
برنامه تیم ملی فوتسال را اعلام کردیم
ناظم‌الشریعه: باید نماینده اول آسیا باشیم
برخی اردوهای تیم ملی فوتسال ایران به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما این تیم چندبار هم تشکیل شد و بازیکنان کنار یکدیگر تمرین کردند. محمد ناظم‌الشریعه در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال ایران گفت: «لغو جام ملت‌های آسیا که قرار بود در فروردین‌ماه برگزار شود، تمام برنامه‌های تیم ملی فوتسال را تحت‌الشعاع قرار داد. با توجه به برگزاری جام‌جهانی در شهریورماه در جلسه کمیته فوتسال برنامه‌ریزی‌های خود را اعلام کردیم. باید منتظر بمانیم تا AFC نحوه معرفی تیم‌ها برای جام‌جهانی را مشخص کند اما با توجه به شرایط تیم ملی ایران، باید نماینده اول آسیا در جام‌جهانی باشیم. در دوره گذشته توانستیم جایگاه سومی جهان را از آن خود کنیم، از همین‌رو کار سختی در پیش داریم و امیدوارم اتفاقاتی رخ بدهد که به نفع فوتسال ایران باشد و ما بتوانیم بهترین نتایج را در رقابت‌های آتی به دست بیاوریم.»

 


Page Generated in 0.0054 sec