printlogo


کد خبر: 222824تاریخ: 1399/10/24 00:00
خرده گزارش

 کل‌کل شبانه مربیان سرخابی
دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر اتفاقات جالبی افتاد. در این برنامه حمید مطهری به عنوان میهمان برنامه حاضر بود و درباره دربی و شرایط بازی صحبت‌های فنی را مطرح کرد. سپس آرش برهانی از تیم رقیب روی خط آمد و بحث عجیبی درباره پنالتی بودن توپی که به دست وحید امیری خورد، در گرفت.
برهانی که حرف هیچ‌کدام از کارشناسان را قبول نداشت نه با استدلال‌های آنها نه مجری برنامه راضی نمی‌شد تا اینکه به یکباره خون مطهری به جوش آمد و به پنالتی‌های از دست رفته آلومینیوم اراک در بازی قبلی با استقلال اشاره کرد.
مطهری درباره هند نبودن آن صحنه صحبت کرد و کارشناسان دیگری هم نظرشان را در این خصوص اعلام کردند اما برهانی باز هم قانع نشد تا میثاقی هم حسابی حرص بخورد.
در این میان مطهری به برهانی توصیه کرد در شروع کار مربیگری‌اش اینقدر روی یک مسأله غیر فنی اصرار نداشته باشد.
 
 
اتفاق عجیب برای دروازه‌بان امید پرسپولیس
دیروز دروازه‌بان تیم امید پرسپولیس به دلیل عارضه‌ای که برای وی حادث شد به بیمارستان منتقل شد.
مهران مهابادی در دقیقه 65مسابقه، در حالی که بازی در نقطه دیگری از زمین جریان داشت متأسفانه به دلیل آنچه شوک عصبی اعلام شد، روی زمین افتاد که بلافاصله پزشک بالای سر بازیکن حاضر شد اما در نهایت امیر مکوندی بدنساز تیم با اقدام به موقع خود به اتفاق سرمربی تیم، به بازیکن که اصطلاحاً زبان خود را قورت داده بود، کمک کردند و بعد از انتقال به بیمارستان حال این بازیکن خوب شد.
مهابادی دیروز پس از دریافت گل دوم توسط تیم امید که گل به خودی یکی از مدافعان بود، دچار این عارضه شد.دیروز همچنین پدر علی زنجانی، دیگر بازیکن تیم امید پرسپولیس که برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حاضر بود، در پایان بازی دچار مشکل پزشکی شد که اورژانس بلافاصله به وضعیت او رسیدگی کرد.گفتنی است تیم امید پرسپولیس، دیروز در پنجمین مسابقه خود در این فصل مقابل تیم هوادار قرار گرفت و نتیجه را دو بر صفر واگذار کرد.

Page Generated in 0.0065 sec