printlogo


کد خبر: 222822تاریخ: 1399/10/24 00:00
خبر

حمایت یحیی از احمد
پیش‌بینی می‌شد که به خاطر از دست دادن موقعیت‌های گلی که نصیب نوراللهی شد او مورد عتاب هواداران در فضای مجازی قرار بگیرد. هرچند هواداران پرسپولیس به عملکرد نوراللهی در دربی نقد داشته و حتی حملاتی هم به این بازیکن در فضای مجازی صورت گرفته است اما یحیی گل از این کاپیتان تیمش حمایت کرد. گل‌محمدی با انتشار تصویری از خود در کنار نوراللهی نوشت: «بهترینی.»
 
بازی با فولاد از هفته یازدهم
پرسپولیس دوشنبه آینده باید مقابل فولاد قرار بگیرد. مسابقه‌ای که در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد. بازی پرسپولیس مقابل استقلال معوقه از هفته هشتم بود و سرخ‌ها در هفته‌های نهم و دهم باید مقابل مس رفسنجان و گل گهر سیرجان بازی می‌کردند که زمان برگزاری این دو بازی مشخص نیست.
 
تمرین در دو گروه
تیم پرسپولیس دیروز از ساعت 12 و به طور همزمان در ورزشگاه شهید کاظمی و زمین چمن مجموعه ورزشی پژوهشگاه نفت در قالب دو گروه ریکاوری و تمرین کرد.بازیکنان تیم اصلی دربی، در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند.سایر بازیکنان نیز در زمین پژوهشگاه و زیر نظر کادر فنی، بدون مصدوم و غایب در حدود 70 دقیقه تمرین کردند. پاسکاری تحت فشار، شوتزنی و فوتبال در نیمی از زمین، بخش‌های مختلف تمرین دیروز سرخ‌پوشان بود.
 
شجاعی به فولاد هم نمی‌رسد
علی شجاعی هافبک چپ پای پرسپولیس در بازی با سپاهان از ناحیه کتف مصدوم و خبرهای مختلفی درباره دوری این بازیکن از میادین فوتبال منتشر شد. مصدومیت این بازیکن باعث شد او دربی اولش را از دست بدهد و در لیست تیمش قرار نگیرد.آسیب‌دیدگی شجاعی از ناحیه لابروم است و پزشک متخصص به این بازیکن گفته است که می‌تواند در صورت تمایل فعلاً جراحی نکند تا این کار را در یک فرصت مناسب انجام دهد.شجاعی هم در شرایط فعلی تصمیم گرفته جراحی نکند و به‌زودی تمرینات جدی‌اش را آغاز خواهد کرد. البته بعید است که شجاعی به بازی بعدی سرخ‌پوشان برابر فولاد خوزستان برسد. 

Page Generated in 0.0053 sec