printlogo


کد خبر: 222802تاریخ: 1399/10/24 00:00
خبر

شروع اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از امروز
نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو از امروز با حضور ۲۴ بازیکن آغاز می‌شود. 
این اردو از ۲۴ دی ماه تا دوم بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی مربوطه باید نتیجه تست PCR  را حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود به اردو ارائه دهند.  ایمان بیگ‌زاده‌فرد، دانیال ذاکری، محمدرضا طوقانی، فالح عیاشی، مجید مختاری، حکیم منصوری، وحید سعادت، جلیل قرنجیک، حمید صداقت، حسن عبدی، مظاهر پایداری، محمد محمدنژاد، رضا عیوضی، میلاد خردمند، امیررضا احمدی، بهمن سیفی، احمد یوسفی، مرتضی ابراهیمی، محسن بیگدلی، محمدرضا رزاقی، علی‌اکبر ابراهیمی، علی طاووسیان، میثم پارسا و محمدعلی نعمتی، ورزشکارانی هستند که زیر نظرعباس آقاکوچکی سرمربی، کمال عشق و مسعود فلاح مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.
 
 
 محرومیت دوومیدانی‌کار نابینا به خاطر دوپینگ
دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به دلیل دوپینگ محروم شد.
 کمیته بین‌المللی پارالمپیک در بیانیه‌ای که در وب سایت خود منتشر کرده، از محرومیت چهار ساله حمید اسلامی دونده نابینای کشورمان خبر داده است. 
طبق اعلام IPC، اسلامی از ماده ممنوعه EPO یا همان اریتروپویتین استفاده کرده و چهار سال محروم شده است. بر این اساس، اسلامی از 14 اکتبر 2019 تا 14 اکتبر 2023 قادر به شرکت در مسابقات نخواهد بود.
اسلامی که یکی از نمایندگان ایران در پارالمپیک 2016 ریو بود، در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا موفق به کسب مدال طلا شد. روز گذشته در خبری عنوان شد که او به دلیل مصدومیت حضور در پارالمپیک توکیو را از دست داده در حالی ‌که اصل ماجرا چیز دیگری بوده است.
 
 
لیگ هندبال زنان
یک برد دیگر برای سنگ‌آهن و سپاهان
در جریان رقابت‌های دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان، دو تیم سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه از گروه M به برتری رسیدند. در سومین روز از رقابت‌های دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان تیم تأسیسات دریایی در مصاف با فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ تن به شکست داد.
در دیگر بازی این هفته دو تیم سنگ‌آهن بافق و کربنات سدیم مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ به سود سنگ‌آهن به پایان رسید.
دور رفت مرحله دوم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان از روز یکشنبه ۲۱ دی به میزبانی تهران آغاز شد. تیم‌های اول و سوم گروه‌های دور نخست با تیم‌های دوم و چهارم در دور دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
در دور دوم این مسابقات تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، سنگ‌آهن بافق، کربنات سدیم فیروزآباد و تأسیسات دریایی در گروه M و تیم‌های شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، ذوب‌آهن اصفهان و اشتاد سازه مشهد در گروه N با هم رقابت می‌کنند.
 

 


Page Generated in 0.0051 sec