printlogo


کد خبر: 222800تاریخ: 1399/10/24 00:00
معاونان وزیر در اردوی تیراندازی
تأکید بر حفظ آرامش برای مدال المپیک

بعد از سر و صداهای زیادی که در تیراندازی به راه افتاد، این روزها ملی‌پوشان در کنار الهام هاشمی و در آرامش تمرینات خود را دنبال می‌کنند که در یکی از این جسله‌های تمرین، میزبان دو معاون وزیر بودند. مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان به محل تمرین تیراندازان المپیکی رفتند و با مربیان و ورزشکاران دیدار و از نزدیک روند تمرینات تیراندازان را مشاهده کردند.
علی‎‌نژاد و مهین فرهادی زاد ابتدا با حضور در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی، از نزدیک نظاره‌گر فعالیت‌های این رشته بودند.
سپس با حضور در محل تمرین المپین‌های کشورمان، با ورزشکاران و مربیان رشته‌های تفنگ و تپانچه دیدار و دقایقی با تیراندازان گفت‌وگو کردند و حرف‌های‌شان را شنیدند. دقایقی هم معاونان وزیر برای ملی‌پوشان صحبت کردند. در بخشی از این بازدید، علی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های ورزشکاران رشته اهداف پروازی گفت: «فدراسیون تیراندازی با مهیا کردن شرایط رشته اهداف پروازی و با انگیزه‌ای که در بین این ورزشکاران وجود دارد، می‌تواند به موفقیت‌های خوبی دست یابد. رشته‌های تفنگ و تپانچه هم جذابیت زیادی دارد و تیراندازان این ماده‌ها نیز با آرامش و همدلی می‌توانند با قدرت به اهداف خود و کسب مدال المپیک برسند.»
همچنین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز با ابراز خوشحالی از شرایط کنونی ورزشکاران گفت: «امیدوارم تیراندازان با برنامه‌ریزی و تجربیات مربیان بتوانند به قله‌های موفقیت این رشته و کسب نخستین مدال المپیک برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند.»
در پایان هم نشستی با حضور معاونان وزیر ورزش و علی دادگر رئیس، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان و رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی برگزار شد تا مشکلات و موانع تیراندازان در مسیر المپیک بررسی شود.
 

Page Generated in 0.0057 sec