printlogo


کد خبر: 222792تاریخ: 1399/10/24 00:00
یک تیم همدلیم، در دو باخت‌مان هم اتحادمان را حفظ کردیم
گروسیان: جنگ روانی راه انداختم و پنالتی شیری را گرفتم
به حامد شیری گفتم من که می‌دانم ضربه‌ات را وسط دروازه می‌زنی و تا آخرین لحظه هم حرکت نکردم. در واقع اینطوری فکر می‌کنم تمرکز کاپیتان نساجی را به هم زدم و پنالتی حامد شیری را که به سمت چپ دروازه تیم‌مان زد، مهار کردم

گقت و گو
ناصرقراگزلو  
 
فرزین گروسیان دروازه‌بان باتجربه تیم صنعت‌نفت آبادان با مهار پنالتی کاپیتان تیم نساجی نقش غیرقابل انکاری در پیروزی باارزش تیم صنعت‌نفت و حضورش در صدر جدول داشت. به بهانه موفقیت فردی این دروازه‌بان و تیم صنعت‌نفت گپ و گفتی با دروازه‌بان مازندرانی تیم صنعت‌نفت آبادان داشتیم.
 
در خصوص موارد فنی و جریان بازی‌تان مقابل نساجی چه صحبتی داری و برد خارج از خانه‌تان را نتیجه‌ای عادلانه می‌دانی؟
تیم ما مقابل نساجی واقعاً بازی خوب و حساب‌شده‌ای را ارائه داد. ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و به گل هم رسیدیم، بعد از آن طبیعی بود که تیم میزبان جلو بکشد و برای گل خورده تلاش بیشتری به خرج دهد که با کنترل بازی به خواسته خودمان رسیدیم. نساجی تیم خوبی بود و بازی خوبی را هم مقابل ما ارائه داد اما ما برنامه بهتری داشتیم و حساب‌شده‌تر و منظم‌تر بازی کردیم و به خواسته خودمان هم رسیدیم و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به حساب تیم‌مان واریز کردیم تا در جدول به موقعیت ممتاز خودمان ادامه دهیم.
از پنالتی که از کاپیتان نساجی گرفتی و آن را مهار کردی، حرف بزن.
من برای پنالتی‌زن نساجی جنگ روانی راه انداختم و پنالتی را گرفتم.
چطور؟ بیشتر در این رابطه توضیح می‌دهی؟
به حامد شیری گفتم من که می‌دانم ضربه‌ات را وسط دروازه می‌زنی و تا آخرین لحظه هم حرکت نکردم. در واقع اینطوری فکر می‌کنم تمرکز کاپیتان نساجی را به هم زدم و پنالتی حامد شیری را که به سمت چپ دروازه تیم‌مان زد، مهار کردم.
قطعاً خوشحال‌ترین بازیکن تیم‌تان بودی!
همه تیم‌مان از برد خوشحال بودند و من هم به عنوان سنگربان تیم پرطرفدار آبادانی می‌دانستم دعای تمام هواداران و مردم آبادان روانه راه من است و دل‌شان در گرو نتیجه‌گیری ماست. به همین دلیل خوشحالم با دعای هواداران‌مان پنالتی را مهار کردم و سهمی در خوشحالی مردم خوب آبادان و هواداران‌مان داشتم. البته همین‌جا لازم می‌دانم از مربی دروازه‌بان‌های تیم‌مان آقای کاظم فرحانی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در آمادگی من و بقیه دروازه‌بان‌های تیم زحمات زیادی می‌کشند و سرمربی و بقیه کادر فنی‌مان که واقعاً تیم را به شکل عالی در لیگ بیستم هدایت کرده‌اند.
به نظر تیم‌تان در لیگ بیستم چراغ خاموش به دنبال کسب سهمیه و حتی قهرمانی عزمش را جزم کرده است.
ما یک تیم همدل هستیم که همه با هم رفیقیم و در این بین هیچ فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی روی نیمکت بنشیند. هر بازیکنی هم بازی کند با همه وجود بازی خواهد کرد. حال چه دقایق بازی‌اش یک دقیقه باشد یا اینکه بازیکن نود دقیقه بازی کند. در حال حاضر هم نمی‌توان حرفی از رده خاصی زد چون ما بازی به بازی پیش می‌رویم و فعلاً هم بازی با نساجی را از ذهن‌مان خارج کردیم و به بازی حساس بعدی‌مان با سپاهان فکر می‌کنیم.
تیم‌تان روی دور موفقیت و نتیجه‌گیری مطلوب است که اینگونه صحبت می‌کنی و آیا در صورت کسب باخت و تساوی هم اتحادتان ادامه خواهد داشت؟
رفاقت و یکدلی ما در هر حالتی ادامه داشته چه بسا زمانی که به پرسپولیس و آلومینیوم هم باختیم، تیم ما یکدل و متحد بود و ذره‌ای در اتحاد تیمی‌مان مشکلی پیش نیامد. اینها را گفتم که ثابت کنم رفاقت و اتحاد و روحیه تیمی در صنعت‌نفت فراتر از هر نتیجه‌ای است.
در مقابل سپاهان و بازی سختی که مقابل این تیم مدعی دارید چقدر امیدوار به نتیجه‌گیری مثبت هستی؟
تیم ما یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران است که هوادارانش بزرگترین و مهم‌ترین دلخوشی‌شان تیم‌شان است و پشتوانه مهم ما هم همین هواداران خوب و صمیمی هستند که برای خوشحالی آنها در هر بازی نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. در حال حاضر هم با تمرکز بالا و نکات فنی کادر فنی کاربلدمان تلاش می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف و قدرت سپاهان این تیم را هم مقهور قدرت تیم‌مان سازیم.
 

Page Generated in 0.0056 sec