printlogo


کد خبر: 222786تاریخ: 1399/10/24 00:00
سوژه

گل سه امتیازی انصاری‌فرد مقابل لامیا
صعود کریم به رده سوم بهترین گلزن‌ها
در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که کریم انصاری‌فرد را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب و خط حمله داشت، در استادیوم آساناسیوس دیاکوس به مصاف لامیا قعرنشین رفت. در دقیقه ۹ مسابقه آ. ا. ک آتن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ برگشتی روی این صحنه و موج دوم حمله این تیم، با شوت تماشایی و فنی مهاجم ایرانی، گل اول آنها را به همراه داشت.
 تانکوویچ پس از ضربه ایستگاهی ناموفقی که زد، مجدداً صاحب توپ شد که پاس در عمق او به کریم انصاری‌فرد رسید و چرخش ۱۸۰ درجه‌ای در محوطه جریمه و شوت زمینی او وارد دروازه لامیا شد و آ. ا. ک آتن را پیش انداخت. 
یاران انصاری‌فرد که از دقیقه ۵۳ یک اخراجی دادند، موفق شدند برتری یک بر صفر را حفظ کنند و در زمین لامیا صاحب پیروزی ارزشمندی شوند تا به امتیاز ۳۰ برسند و ضمن حفظ رتبه چهارم جدول سوپر لیگ یونان، در کورس تیم‌های بالای جدولی بمانند. کریم انصاری‌فرد در چهاردهمین بازی فصل خود موفق شد هشتمین گلش را به ثمر برساند و در رده سوم جدول برترین گلزنان بایستد.
انصاری‌فرد که این فصل در لیگ اروپا و برابر ولفسبورگ هم گل زد و باعث صعود آ. ا. ک آتن به مرحله گروهی شد، بعد از پیروزی مقابل لامیا گفت: «بابت این پیروزی و گلزنی‌ خوشحالم. در لحظه‌هایی فرصت گلزنی را از دست می‌دهم که در فوتبال طبیعی است. این جادوی فوتبال است. 
شما می‌توانید غیرممکن‌ترین فرصت را تبدیل به گل کنید و آسان‌ترین فرصت هم از دست برود. وقتی در منطقه گلزنی هستم سعی می‌کنم کار را به پایان برسانم. به دنبال راهی برای گلزنی هستم. فکر می‌کنم بازی برابر لامیا پایان سختی داشت.»
کریم انصاری‌فرد که این روزها به بازیکنی مهم برای آ. ا. ک آتن تبدیل شده و گل‌های فراوانی برای این تیم به ثمر رسانده، صحبت‌هایش را اینگونه به پایان برد: «خوب است که برابر لامیا فرصت گلزنی را از دست ندادیم و پیروز شدیم. موضوع مهم کسب سه امتیاز بود. بازی بعدی‌مان هم مهم است و به هر قیمتی باید سالونیکا را با پیروزی ترک کنیم. 
این بازی اهمیت بسیاری برای ما دارد و امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم و رتبه خودمان در جدول رده‌بندی را ارتقا ببخشیم. فکر می‌کنم بتوانیم به این هدف برسیم و حریف خود را شکست بدهیم. البته اگر شرایط عجیبی رخ ندهد.»
 
 
آسیب‌دیدگی جزئی ستاره ایرانی برایتون
جهانبخش به سیتی نمی‌رسد؟
در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس تیم آماده منچسترسیتی میزبان برایتون است. برایتون در دیدار قبلی خود توانست در جام حذفی در ضربات پنالتی مقابل تیم دسته سومی «نیوپورت» به برتری دست یابد. در این مسابقه علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب پاتر قرار داشت و 71 دقیقه در میدان حضور داشت. رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که جهانبخش به دلیل آسیب جزئی که در بازی مقابل نیوپورت دیده ممکن است به جدال با سیتی نرسد.
ایونینگ اسپورت نوشت که مصدومیت جزئی جهانبخش، دغدغه جدید پاتر شده است. برایتون اکنون ستاره‌هایی چون آدام لالانا (بیماری)، دنی ولبک (زانو)، ارون کونولی و طارق لمپتی (همسترینگ) را در اختیار ندارد. البته این بازی ساعت 21 و 30 دقیقه چهارشنبه به وقت تهران برگزار می‌شود و هنوز چیزی مشخص نیست. از طرفی دیگر باید اشاره داشت که بازگشت آلزاته، بیسوما و پروپر می‌تواند کمک خوبی به برایتون کند اما مصدومیت جهانبخش به دغدغه‌ای برای کادرفنی این تیم تبدیل شده است.

 


Page Generated in 0.0057 sec