printlogo


کد خبر: 222784تاریخ: 1399/10/24 00:00
نقش رایان در دو پیروزی ارزشمند
بازگشت تفضلی، اوج‌گیری وایکامب

رایان تفضلی رفته رفته جایگاه خود را در ترکیب اصلی وایکامب واندررز به دست آورده و به بازیکنی مهم برای این تیم تبدیل شده است. 
وایکامب در جمپیونشیپ -سطح دوم فوتبال باشگاهی در انگلستان– حضور دارد و این فصل از وجود رایان تفضلی، مدافع بلندقامت ایرانی - انگلیسی در ترکیب خود سود می‌برد. تفضلی که فصل قبل را با پیراهن هال‌‌سیتی به میدان رفت و توانست در 15 بازی در زمین حضور داشته باشد و 812 دقیقه به میدان برود، این فصل تصمیم گرفت به تیم نه چندان مشهور وایکامب برود و برای این تیم در چمپیونشیپ بازی کند.
 تیمی که برای بقا در مسابقات تلاش می‌کند و هدفش هم بیشتر از این نیست.
تفضلی البته بدشانسی آورد که همان ابتدای فصل آسیب دید وگرنه تعداد بازی‌هایش بیشتر از عدد چهار بود. 
او بعد از پایان آسیب‌دیدگی، حالا به ترکیب اصلی وایکامب اضافه شده و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم لقب گرفته.
 او که قبل از مصدومیت تنها در دو دیدار به میدان رفته بود، بعد از پایان دو ماه کابوس‌وار، در سه بازی اخیر در ترکیب وایکامب قرار گرفته و بازی‌هایی کم‌ نقص ارائه داده است.
 تفضلی ابتدا دروازه کاردیف‌سیتی را در لیگ باز کرد که این دیدار با پیروزی وایکامب به اتمام رسید. 
او سپس مقابل میدلزبورو که با شکست سه بر یک وایکامب همراه شد در ترکیب اصلی حضور داشت و البته در اف‌ای‌کاپ هم برابر پرستون به میدان رفت تا تیمش با نتیجه چهار بر یک به برتری برسد و به مرحله بعد صعود کند.
تفضلی که روی هم چهار بازی در لیگ انجام داده و 302 دقیقه در زمین حضور داشته، یکی از بازیکنانی است که سرمربی وایکامب واندررز برای بقا در چمپیونشیپ روی او حساب ویژه‌ای باز کرده. وایکامب اکنون با کسب 15 امتیاز از 23 بازی در قعر جدول رقابت‌ها ایستاده است.

Page Generated in 0.0051 sec