printlogo


کد خبر: 221991تاریخ: 1399/10/11 00:00
خبر

دیدار بهاروند با مدیر مجموعه ورزشی آزادی
 ظهر دیروز(چهارشنبه) حیدر بهاروند و صادق درودگر با حضور در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی با قدرت‌الله سیف به دیدار و گفتگو پرداختند. شرح آنچه در این دیدار اتفاق افتاده را سایت رسمی مجموعه ورزشی آزادی این‌طور نقل کرده است:
در این دیدار بهاروند ضمن تشکر از عوامل مجموعه ورزشی آزادی و برگزار کننده مسابقات فوتبال گفت: «تلاش‌های صادقانه‌ای برای برگزاری یک مسابقه فوتبال انجام می‌شود و همه عوامل برگزاری این بازی در مسئولیت‌های خود برای برگزاری مطلوب بازی تلاش می‌کنند. جا دارد تشکر ویژه‌ای هم از مدیریت و پرسنل مجموعه ورزشی آزادی داشته باشم که در برگزاری مسابقات فوتبال سنگ تمام می‌گذارند. امیدوارم این تعامل بین ما و ورزشگاه آزادی ادامه‌دار باشد.»
 سیف در واکنش به این موضوع تأکید کرد: «وظیفه من و همکارانم در مجموعه ورزشی آزادی همکاری و تعامل با فدراسیون‌های ورزشی می‌باشد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.»
در پایان این دیدار حاضرین ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری هر چه بهتر مسابقات فوتبال ملی و لیگ برتر از مجموعه ورزشی آزادی نیز بازدید کردند.
 
 
در نیم فصل لیگ ستارگان قطر
خط دفاع تیم منتظری بدترین شد
نشریه «الرایه» قطر دیروز (چهارشنبه) در گزارشی به بهترین خط حمله و بدترین خط دفاع لیگ ستارگان در نیم فصل اول پرداخت. در این آمار السد با زدن 37 گل بهترین خط حمله نیم فصل لیگ ستارگان شناخته شد. الخریطیات هم که در این فصل پژمان منتظری را در اختیار دارد با دریافت 25 گل بدترین خط دفاع شد.
الخریطیات با درخشش منتظری در فصل گذشته قهرمان لیگ یک قطر شد و به لیگ ستارگان صعود کرد. این تیم در لیگ ستارگان تا الان نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و با گذشت 11 هفته از لیگ با کسب 6 امتیاز قعرنشین جدول است.

Page Generated in 0.0050 sec