printlogo


کد خبر: 221980تاریخ: 1399/10/11 00:00
خبر

دردسر اوساگونا
کریستین اوساگونا مهاجم سابق نیجریه‌ای پرسپولیس که پس از دیدار نیمه نهایی جام حذفی از این تیم جدا شد و به الشرطه عراق پیوست، طبق توافق با مدیران این باشگاه قرار بود ظرف دو ماه مطالباتش را از سرخ‌پوشان دریافت کند. به گفته مدیربرنامه‌های اوساگونا این بازیکن که از دریافت آپشن‌های قرارداد خود مانند قهرمانی لیگ برتر صرفنظر کرده حدود 70 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و تاکنون با وجود ارسال دو ایمیل به این باشگاه موفق به دریافت طلب خود نشده است. مدیران پرسپولیس به این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش قول داده بودند تا چهارشنبه هفته قبل مطالبات وی را پرداخت کنند اما همچنان خبری از پرداخت پول نشده است. از ارسال دومین ایمیل بازیکن نیجریه‌ای به پرسپولیس 9 روز می‌گذرد و با توجه به توافق‌نامه‌ای که وی از دوران مدیریت مهدی رسول پناه در این باشگاه در‌ دست دارد، می‌تواند به فیفا شکایت کند.
 
جلسه هماهنگی خلاصه شد
با توجه به اینکه جلسه هماهنگی برای بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن، قبل از این هم برگزار و بازی در نیمه شب لغو شد، اکثر مسائل در همان جلسه قبلی مطرح شده بود. در این بین نماینده یگان ویژه تأکید داشت، عوامل اجرایی و نمایندگان رسانه‌ها، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت سهمیه‌ها در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
 
صدور کارت بازی انصاری
محمد انصاری که بیشتر از دو هفته است در تمرینات گروهی حضور دارد، بالاخره می‌تواند در لیست تیمش قرار بگیرد. دیروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کارت بازی این مدافع برای همراهی پرسپولیس در ادامه مسابقات صادر شده و نام او در صورت صلاحدید کادر فنی در لیست تیم برای بازی‌ با ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت.
 
تماس سه پرسپولیسی با سامی
در پی گفت‌وگوی سه‌شنبه شب سرمربی پرسپولیس با خانواده مرحوم بهروز خورشیدیان ، دیروز و پیش از شروع تمرین سیدجلال ، نوراللهی و کنعانی‌ که تمایل به صحبت با فرزند این هوادار داشتند، در گفت‌وگویی ویدئویی با سامی یادگار مرحوم خورشیدیان شرکت کردند. در این گفت‌وگو سیدجلال از فرزند هوادار فقید پرسپولیس درخواست کرد تا به زودی به تهران آمده و در تمرینات و بازی‌های سرخپوشان حاضر شود.سامی هم به کاپیتان پرسپولیس قول داد تا دو هفته دیگر به تمرینات بیاید.

Page Generated in 0.0086 sec