printlogo


کد خبر: 221977تاریخ: 1399/10/11 00:00
توفان مطهری علیه دشمنان پرسپولیس:
دوستان درگیر توهمات خودشان هستند

حمید مطهری در بخشی از نشست مطبوعاتی بازی با ذوب‌آهن در پاسخ به کنایه‌هایی که درباره تیم خاص و توجه به پرسپولیس مطرح می‌شود، گفت: من آقای خاص شنیده بودم که مورینیو بود اما تیم خاص را نه. تشکر می‌کنم از دیگر تیم‌ها و دوستانی که به ما خاص می‌گویند و برازنده تیم ماست. تیمی که چهار دوره قهرمان لیگ شود و دو بار به فینال آسیا برود کار بزرگی کرده. رسیدن به فینال آسیا کار بزرگی است و بازیکنان ما با تمام وجود، تاکتیک پذیری و جنگندگی خود به این نتیجه رسیدند. تشکر می‌کنم از دوستانی که به ما خاص گفتند و با توجه به قهرمانی‌هایمان، ما‌ خاص هستیم. چیز پیچیده‌ای نیست و پرسپولیس همیشه روی اهداف و موفقیت نگاه می‌کند و قدرتمند کار را جلو می‌برد، دوستان درگیر توهمات خودشان هستند و ما از این مسأله استفاده می‌کنیم و تمرکزمان روی موفقیت خودمان است.
مطهری درباره تاریخ برگزاری دربی گفت: ما همیشه به نظرات دوستان احترام گذاشتیم. گفتند که پرسپولیس باید دیدارهای معوقه را انجام دهد و بعد دربی. ما تابع تصمیمات سازمان لیگ بودیم و احترام گذاشتیم. دوستان اما دوباره صحبت‌های دیگری را مطرح می‌کنند. الان می‌بینید که استقلال بازی هفته نهم را انجام می‌دهد و بعد دربی که این صحبت‌ها خیلی همخوانی ندارد. قبلاً یک صحبت‌هایی انجام شد و الان صحبتی دیگر. آن عزیزان فکر برنامه و کار خودشان هستند اما ما همیشه احترام گذاشتیم و تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.
مربی پرسپولیس در واکنش به شایعات درباره احتمال بازگشت رامین رضاییان و علیپور به این تیم گفت: الان هفته ششم ماست و اینکه از الان تا نیم فصل ما بخواهیم لیستی بدهیم درست است؟ بضاعت ما همین است و از بازیکنان جوان تا باانگیزه همه در خدمت تیم هستند. هنوز صحبتی نشده. ما یک تیم منسجم هستیم و روحیه جنگندگی در این تیم فوران می‌کند. در بازی نساجی این بازیکنان در یک بازی سخت آن آمار را به‌جا گذاشتند. ما به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنیم و به بازیکن متکی نیستیم و کارمان را جلو می‌بریم.
مطهری با تمجید از صحبت‌های پیروز قربانی گفت: من درود به شرف آقای قربانی می‌فرستم، پیشکسوت عزیز استقلالی. نه به خاطر اینکه از پرسپولیس تعریف کردند این حرف را بزنم. به خاطر اینکه او می‌تواند الگو باشد به خاطر حرف‌های واقع گرایانه و نگاه فنی به فوتبال که می‌تواند الگوی خوبی باشد. دنبال مسائل حاشیه‌ای دیگر نیستند و ایشان صحبت کردند درباره پرسپولیس و گفتند فنی‌ترین تیم ایران است. انتظارم این است که تیم‌ها به جای اینکه دنبال یکسری توهمات باشند و اینکه ذهن مردم را به بیراهه ببرند، به واقعیت بپردازند. ما باید از فوتبال لذت ببریم نه اینکه به داستان تکراری بپردازیم و هیچ سودی نبریم. من گفتم که تمرکزمان روی بازی‌های خودمان و مسائل تاکتیکی است ولی دوستان روی مسائل دیگر. پرسپولیس همیشه روی بازی خودش تمرکز می‌کند. بازنده‌ها همیشه درباره برنده‌ها فکر می‌کنند و نظر می‌دهند اما برنده‌ها هیچ‌وقت به بازنده‌ها فکر نمی‌کنند.
 

Page Generated in 0.0055 sec