printlogo


کد خبر: 221969تاریخ: 1399/10/11 00:00
فکری در سیرجان صمد را کنار خودش نداشت!
مرفاوی و برهانی کرونا ندارند

 
 در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ برتر تیم استقلال دیروز به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و دو مربی آبی‌پوشان در سفر به کرمان این تیم را همراهی نکرده‌ بودند.
 پس از اینکه دلیل غیبت آرش برهانی و صمد مرفاوی سرماخوردگی عنوان شده این دو تست کرونا را پشت سر گذاشتند تا نگرانی‌ها از بابت ابتلا به این ویروس را کاهش بدهند.
 بنابر اعلام تست کرونا، این دو مربی به ویروس کرونا مبتلا نیستند و پس از بهبود وضعیت‌شان به تمرینات ملحق می‌شوند. از وقتی که ویروس موذی کرونا کل دنیا را فراگرفته است، مسابقات ورزشی هم تحت تأثیر این بیماری قرار گرفتند و تیم‌ها برای اینکه از معرض خطر دور باشند باید بیش از سایر جامعه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 در همین راستا البته به دلیل اینکه برهانی و مرفاوی روز سه‌شنبه سرما خورده بودند برای اینکه خیالشان راحت شود، تست کرونا دادند اما براساس جواب تست مشخص شد که مشکل این دو نفر صرفاً سرماخوردگی است و به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند. 
فکری اما به دلیل غیبت این دو مربی در سیرجان از دستیاران دیگرش برای هدایت بازیکنان کمک گرفت. مرفاوی برای نخستین باری است که فکری را تنها گذاشته و پیش از این به عنوان دستیار اول در مسابقات شرکت می‌کرد. 
استقلالی‌ها بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان بازی حساس دربی را در پیش خواهند داشت اما به دلیل بازی‌های عقب افتاده قرمزها تاریخ دربی هنوز مشخص نیست و استقلالی‌ها مصرانه به این نکته اشاره می‌کنند در صورتی حاضر هستند مقابل پرسپولیس بازی کنند که این تیم تا دربی به لحاظ تعداد بازی با تیم استقلال یکسان باشد، البته این خواسته سایر تیم‌ها نیز هست که پرسپولیس بازی‌هایش با تیم‌های دیگر یکسان شود. 
به همین دلیل فعلاً سازمان لیگ تاریخ دقیقی برای دربی مشخص نکرده است. بدون شک به دلیل شرایط دو تیم بازی دربی از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود.

Page Generated in 0.0065 sec