printlogo


کد خبر: 221962تاریخ: 1399/10/11 00:00
خبر

برای بازی در تیم ملی صربستان
خدابخشی قید حضور در لیگ ایران را زد
مهدی خدابخشی بدون اینکه در لیگ تکواندوی‌ ایران مسابقه بدهد، راهی صربستان شد. خدابخشی که چندی پیش به همراه همسر صربستانی خود به ایران سفر کرده بود، قصد داشت در لیگ برتر تکواندو به میدان برود و حتی با یک تیم مطرح نیز به توافقاتی دست پیدا کرده بود اما بدون مبارزه در لیگ برتر راهی بلگراد می‌شود. صوفیه بلغارستان ۱۸ تا ۲۰ فروردین ماه میزبان رقابتهای قهرمانی اروپاست و خدابخشی باید در این مسابقات تیم ملی صربستان را همراهی کند. «دراگان» سرمربی تیم ملی این کشور نیز روی طلای ملی‌پوش ایرانی خود حسابی ویژه باز کرده است و با توجه به اینکه خدابخشی آسیب‌دیدگی جزیی دارد، نگران است که در لیگ ایران مصدومیتش بیشتر شود. به همین خاطر ترجیح داده قید حضور در لیگ ایران را بزند. با تغییری که در برنامه خدابخشی انجام شده، او یکشنبه (۱۴ دی ماه) تهران را به مقصد بلگراد ترک می‌کند.
 
 
داودی و بسامی مدالشان را به خانواده شهدا تقدیم کردند
علی داودی فوق‌سنگین المپیکی وزنه‌برداری ایران و پوپک بسامی اولین دختر ملی‌پوش تاریخ وزنه‌برداری ایران حاضر در رقابت‌های جهانی مدال‌شان را به خانواده شهیدان سلیمانی و زمانی‌نیا اهدا کردند. راسم اولین سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی با عنوان پهلوان ماندگار با همت سازمان بسیج ورزشکاران ظهر دیروز (چهارشنبه دهم دی ماه) در سالن فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه و محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
همچنین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد معاون وزیر ورزش در امور زنان، محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، ذبیح‌الله پورشیب، سردار آذرنوش و سردار میرجلیلی رئیس سازمان بسیج در این مراسم حاضر بودند. از بین ورزشکاران نیز علی داودی و پوپک بسامی ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در این مراسم حاضر بودند که مدال‌های خود را به نشانه احترام به مقام شهدای گرانقدر (شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید زمانی نیا) به خانواده‌های این عزیزان تقدیم کردند.

 


Page Generated in 0.0048 sec