printlogo


کد خبر: 221961تاریخ: 1399/10/11 00:00
امیر حسینی پس از اولین برد با پیراهن پیکان:
برای موفقیت پیکان همه کار می‌کنم!

پیکانی‌ها دور برگشت لیگ برتر والیبال را با برد آغاز کردند تا به روزها و شرایط بهتر امیدوار شوند.
تیم والیبال پیکان تهران که برای نیم فصل تغییرات قابل توجهی در نیمکت و بازیکنان خود ایجاد کرد، با حضور دوباره امیر حسینی و رضا صفایی و همینطور سرمربی جدید خود، مقابل تیم راهیاب ملل مریوان به پیروزی سه بر یک رسید.
امیر حسینی که یک بار دیگر به تیم سابق خود بازگشته، این بار گفته می‌شود علاوه بر بازیکن در جایگاه مربی هم قرار دارد و روند آماده شدن برای مربیگری را هم آغاز کرده است.
حسینی در مورد این برد مقابل راهیاب ملل گفت: «بازی فوق‌العاده‌ای بود و همه نفرات تیم زحمت کشیدند. البته برای خود من هم سخت بود چون به خاطر موضوعاتی چون گرفتن رضایتنامه از باشگاه سایپا، تنها دو، سه جلسه با تیم تمرین کرده بودم. در مجموع خوب بازی کردیم.»
او در پاسخ به این سؤال که سمت او در پیکان مربی است یا بازیکن؟ گفت: «شما هر آنچه که فکر کنید من در پیکان همان هستم، از بازیکن و مربی گرفته تا تدارکات تیم. همه تلاش خود را خواهم کرد تا تیم موفق شود.»
پاسور پیکان درباره شرایط این تیم که در نیم فصل اول در انتهای جدول قرار داشت نیز گفت: «شک نکنید که در ادامه لیگ شرایط بهتری پیدا کرده و مدعی خواهیم شد.»
تیم پیکان در حالی به این پیروزی رسید که قرعه خوبی در آغاز نیم فصل دوم داشت؛ قرعه‌ای که اگر دشوارتر بود، با این حجم از تغییرات این تیم قطعاً برایش مشکل‌ساز می‌شد و به این سادگی‌ها یک برد را نصیبش نمی‌کرد.
 

Page Generated in 0.0042 sec