printlogo


کد خبر: 221952تاریخ: 1399/10/11 00:00
بازیکنان ماشین‌سازی در این سه بازی کم‌شانس بودند
رضی: مقابل سپاهان شایستگی بچه‌های تیم ثابت شد

در تبریز شاهد یکی از زیباترین بازی‌های فصل بیستم بودیم. شاید موضوع خیلی مهمی که به آن اشاره نشد رضایت هر دو تیم از عملکرد داوری پس از اعلام پنج ضربه پنالتی بود. 
بابک رضی مربی ماشین‌سازی درباره تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان می‌گوید: «به اعتقاد من بازی بسیار خوب و باکیفیتی بود و عزیزانی هم که از گیرنده‌های تلویزیونی بازی را می‌دیدند از تماشای آن لذت بردند. 
بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان ما طبق اعلام قبلی برنامه‌ریزی کردیم که چهارشنبه به مصاف حریف‌مان برویم اما بدون هماهنگی با ما، مسابقه را یک روز پیش انداختند. 
در این فاصله کم ما بیشتر روی مسائل روحی، روانی بازیکنان کار کردیم. با اینکه شروع بسیار خوبی هم داشتیم اما روی غافلگیری و تمرکز کم بچه‌ها نیمه اول را با نتیجه ۳ بر یک به نفع حریف به رختکن رفتیم.»
 اما چه اتفاقی افتاد که ماشین‌سازی بازی باخته مقابل سپاهان را با تساوی عوض کرد: «در بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم که توانایی‌هایشان خیلی بیشتر از اینهاست و آنها می‌توانند با تلاش و دوندگی بیشتر سرنوشت بازی را تغییر دهند که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد.»
 رضی با اشاره به بازی قبلی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان و اتفاقات حاشیه‌ای آن مسابقه می‌گوید: «در این باره مسئولان باشگاه و سرمربی تیم صحبت کرده‌اند.
 من به لحاظ فنی باید بگویم که در آن بازی نه تنها مستحق شکست نبودیم بلکه با استناد به فیلم بازی معتقدم که توپ و میدان در اختیار ما بود و فقط بدشانسی و کم‌دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد فرصت‌هایمان به گل تبدیل نشود.
 به اعتقاد من در همین دو بازی بچه‌های تیم ثابت کردند بسیار سختکوش وهمدل هستند و حق‌شان خیلی بیشتر از اینهاست و امیدوارم همین روند را در بازی‌های آینده ادامه دهیم.»
 

Page Generated in 0.0045 sec