printlogo


کد خبر: 221950تاریخ: 1399/10/11 00:00
بابایی: هت‌تریک در پنالتی‌ها لذتبخش بود
سپاهان مقابل ما حرف زیادی برای گفتن نداشت
پیمان بابایی آقای گل فصل قبل لیگ آذربایجان که در لیگ بیستم با وجود خواستن تیم قبلی‌اش مبنی بر ادامه همکاری و پیشنهاد از سوی چند تیم مطرح دیگر از جمله پرسپولیس، به دلیل باقی قراردادش مجبور شد به ماشین‌سازی برگردد، در مقابل تیم سپاهان چهره‌ای پر فروغ داشت و موفق شد از روی ضربات پنالتی سه گل به تیم سپاهان بزند تا در ضیافت پنالتی‌ها بازی با نتیجه پر گل ۳-۳ به پایان برسد، به بهانه این درخشش گفت‌وگویی با پیمان بابایی داشتیم.

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
در دقایق اولیه می‌خواستی بازی را ترک کنی؟
بله دقیقه چهار بازی به دلیل مصدومیتی که در پایم داشتم، قصد ترک زمین را داشتم اما انگار خواست خدا بود که بمانم و برای تیمم هت‌تریک کنم.
داور بازی هم با گرفتن پنج پنالتی در بازی تیم‌تان مقابل سپاهان رکورد زد!
داور انصافاً قضاوت منصفانه‌ای داشت و من فکر می‌کنم نوع قضاوتش طوری بود که هیچ حقی از دو تیم ضایع نکرد و پنج پنالتی هم که گرفت درست و سالم بود. به همین دلیل من درود به شرف چنین داوری که بهترین قضاوت را داشت، می‌فرستم با وجود آنکه شنیدم اولین قضاوتش در لیگ برتر بوده است.
فکر می‌کردی بازی 3 بر یک باخته در نیمه اول را در پایان با نتیجه3-3 مقابل تیم مدعی سپاهان تمام کنید؟!
حرف من در مورد داوری تمام نشد چون دوست دارم بگویم داور در بازی ما حق را به حقدار داد. اما در مورد بازی باید بگویم جز در دقایقی از نیمه اول بازی بیشتر در اختیار ما قرار داشت خصوصاً در نیمه دوم که بازی و تاکتیک خودمان را بر سپاهان تحمیل کردیم و قدرت خودمان را به رخ تیم مدعی سپاهان کشیدیم. ما می‌دانستیم که با تیم مدعی قهرمانی بازی داریم. از سوی دیگر چیزی هم برای از دست دادن نداشتیم. از همین رو با همه توان‌مان خیلی خوب جنگیدیم و خدا را شکر هم به امتیاز رسیدیم. هر چند که اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم حتی قادر بودیم سپاهان را شکست هم بدهیم.
در پنالتی‌ها کاری کردی کارستان و سه گل زدی و هت‌تریک کردی!
بالاخره شرایط بازی اینطور رقم خورد و من هم به عنوان پنالتی‌زن اول تیم هر سه پنالتی تیم‌مان را گل کردم و خدا را شکر که شرمنده هواداران‌مان و کادر و هم‌تیمی‌هایم نشدم. من هم پنالتی‌زن اول تیم‌مان هستم و یکی پس از دیگری گلهای‌مان را به ثمر رساندم.
پنالتی‌هایت را هم خیلی متنوع زدی!
بله، پنالتی دومم را دروازه‌بان سپاهان گرفت که در ریباندش گل کردم ولی پنالتی سومم را با چیپی زیبا تبدیل به گل ساختم.
برنامه شادی خاصی هم نداشتی!
در آن شرایط فقط به گرفتن امتیاز فکر می‌کردیم چون در شرایط حساسی قرار داریم و نمی‌خواستیم دست خالی میدان را ترک کنیم. برنامه شادی هم داشتیم اما بیشتر به این فکر می‌کردم در روزی که بهترین بازی‌مان را ارائه دادیم به امتیاز برسیم و بازی را ببریم که فقط یک امتیاز نصیب‌مان شد.
اوضاع تیم‌تان با سه امتیاز در انتهای جدول خطرناک است ترس از سقوط ندارید؟
تغییرات خیلی زیادی داشتیم اما تیم خوبی داریم و بازی‌های روانی را ارائه می‌دهیم. مربی‌مان و مدیرعامل باشگاه‌مان خیلی برای تیم‌مان زحمت می‌کشند. به همین دلیل بازیکنان‌مان یک درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنند و حتماً نهایت تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا سهمیه یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های آذربایجان را در لیگ برتر حفظ کرده و هواداران‌مان را راضی نگه دارند. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و وقتی مقابل سپاهان چنان بازی قدرتمندی ارائه می‌دهیم که حریف حرفی برای گفتن نداشت یعنی در لیگ هم می‌توانیم بهترین باشیم و به بازی‌های بعدی‌مان امیدوار بمانیم.
به آقای گلی فکر می‌کنی؟
هر چیزی در فوتبال امکان‌پذیر است. مهم برای من نتیجه‌گیری است اما تلاش می‌کنم بیشترین ثمردهی را برای تیمم داشته باشم و در کنار این موارد اگر آقای گل هم که شدم، عالی است.

Page Generated in 0.0054 sec