printlogo


کد خبر: 221949تاریخ: 1399/10/11 00:00
گزارش و خبر

نفت مسجدسلیمان صفر- پیکان یک
انتقام تارتار از تیم سابق
نفت مسجدسلیمان بعد از رقم زدن دو برد متوالی مقابل فولاد خوزستان و ماشین‌سازی در یک بازی خانگی پذیرای تیم پیکان شد که مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته نفتی‌ها را روی نیمکت می‌دید و با فضای بازی در مسجدسلیمان آشنایی داشت. نفت و پیکان در نیمه اول یک بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشتند. 
توپ اغلب در نیمه زمین پیکان به گردش درمی‌آمد و یاران نفت به دنبال یافتن روزنه‌ای برای نفوذ به لایه‌های دفاعی تیم میهمان بودند که در دو صحنه ساسان حسینی صاحب موقعیت گلزنی شد اما نتوانست از این توپ‌ها به خوبی استفاده کند. 
تیم پیکان هم که روی ضدحملات برنامه داشت، یک بار تا مرز فروپاشی دروازه نفت پیش رفت که فرهاد کرمانشاهی سنگربان نفت ضربه رضا جبیره را دفع کرد و ۴۵ دقیقه نخست بازی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم شاهد یک بازی نزدیک از نفت و پیکان بودیم و مربیان دو تیم با انجام تغییراتی سعی در کسب سه امتیاز داشتند.
 پس از اینکه در دقیقه ۷۳ شوت بهزادی‌کریمی بازیکن نفت در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع پیکان به کرنر رفت، این تیم پیکان بود که با ضربه فرزاد حاتمی بازیکن تازه‌نفس در دقیقه ۸۱ به گل رسید. 
در این لحظه، فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نفت ضربه اول معین عباسیان را برگشت داد و متعاقب آن خط دفاعی نفت با سراسیمگی توپ را جلوی فرزاد حاتمی انداخت تا این مهاجم تعویضی پیکان با شوت روی پا دروازه‌ نفت را باز کند. 
تلاش نفتی‌ها در اندک دقایق باقیمانده از این مسابقه ثمری نداشت و در نهایت این بازی با تک گل فرزاد حاتمی بازیکن تعویضی پیکان به سود این تیم خاتمه یافت. 
کادر فنی نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی به شدت به قضاوت داور میدان اعتراض کردند و داور هم یکی از مربیان نفت را اخراج کرد.
 
میرجوان: می‌خواستم به امارات و هند بروم ولی ویزا ندادند
عماد میرجوان مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان برای فصل جاری لیگ برتر با مس رفسنجان قرارداد امضا کرده بود، ولی یک مصدومیت عجیب باعث شد در نهایت از این تیم جدا شود. 
میرجوان که در این چند ماه برای بهبود آسیب‌دیدگی‌اش تلاش کرده، در مورد آخرین وضعیت خود می‌گوید: «من در این مدت مراحل درمانی را پشت سر گذاشتم و هر چند وقت یک بار هم از پایم عکس می‌گیرم تا در جریان بهبود مصدومیتم قرار داشته باشم. 
خوشبختانه ترکی که در استخوان من وجود داشته، تا ۷۰ درصد بهتر شده و تا چند هفته دیگر به صورت کامل از بین خواهد رفت. من قرار بود برای درمان این مصدومیت به امارات بروم که ویزا ندادند. 
بعد از آن با پزشکی در هند صحبت کردیم که این کشور هم ویزا نداد و در نهایت درمان مصدومیت را در ایران ادامه دادم. خوشبختانه الان شرایط بهتری دارم. البته باید تا نیم‌فصل دور از میادین باشم و از نیم‌فصل دوم برمی‌گردم.»
 
 محمدی‌مهر: هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم‌ها
فرشاد محمدی‌مهر، مدافع ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد تیمش حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبرده. 
محمدی‌مهر درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس می‌گوید: «ما در این بازی هدفی جز برد نداریم و با اینکه در تهران برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم، ولی فقط دنبال پیروزی هستیم.» 
مدافع ذوب‌آهن در رابطه با اینکه برخی تیم‌ها از پرسپولیس به‌عنوان «تیم خاص» نام می‌برند، توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم در بحث تعداد بازی‌ها هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم‌ها. با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، این طبیعی بود که چند بازی این تیم لغو شود ولی این موضوع باعث شد تا در برگزاری بازی‌ها مشکلاتی ایجاد شود. 
سازمان لیگ می‌توانست بازی‌ها را دو هفته تعطیل کند یا اینکه تصمیم دیگری بگیرد تا تعداد بازی‌های تیم‌ها برابر شود. شما می‌بینید برخی تیم‌ها هر پنج روز یک بار بازی می‌کنند، ولی برخی تیم‌ها بیشتر از یک هفته استراحت دارند.»
 فرشاد محمدی‌مهر در مورد اینکه چرا از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته‌اند، می‌گوید: «ما واقعاً بدشانس بودیم و اشتباهات داوری هم ضربه شدیدی به ذوب‌آهن زد.
 امیدوارم این بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارد. تیم ما حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبرده است.»
 

Page Generated in 0.0058 sec