printlogo


کد خبر: 221886تاریخ: 1399/10/11 00:00
تغییر شرایط آرسنال در یک هفته اخیر
ناگهـــان، امیـــد

 
 چارلز واتس 
 
 در یک هفته چقدر همه چیز تغییر می‌کند!
آرسنال در حالی وارد کریسمس شد که در بحران به سر می‌برد اما آنها حالا در حالی به سال 2021 پا می‌گذارند که با دو برد پیاپی، اعتماد به نفسشان بازگشته است.
تیم میکل آرتتا به هفت بازی بدون برد در لیگ برتر خاتمه داد و چلسی را در باکسینگ دی شکست داد و سپس در خانه برایتون با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.
این پیروزی که البته با بهترین نمایش آرسنال همراه نبود، این تیم را به رده سیزدهم جدول لیگ برتر رساند. آنها حالا 9 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. چیزی که مهم است این است که فاصله‌ آنها از شش تیم اول جدول به تنها شش امتیاز کاهش یافته است.
یک هفته پیش، این حس وجود داشت که ممکن است آرسنال در این فصل دچار فروپاشی شود اما درخشش ستارگان آکادمی آرسنال اوضاع را برگرداند.
طرفداران هفته‌ها بود که درخواست داشتند به اسمیت راو بازی داده شود. این بازیکن 20ساله مقابل برایتون و چلسی در پست شماره 10 بازی کرد و خوش درخشید. او در نیمه دوم بازی با برایتون در تقریباً تمامی حرکات تیم نقش داشت و بازی ترکیبی او با ساکا دردسرهای زیادی برای حریف ایجاد کرد.
ساکا گل این بازی را ساخت. این بازیکن 19ساله بار دیگر نشان داد که چه کیفیتی دارد و حالا آرسنال با کمک او با حسی مثبت وارد سال 2021 می‌شود. امثال ساکا، اسمیت راو و گابریل مارتینلی نشان داده‌اند که آرسنال استعدادهای تهاجمی دارد که می‌توانند شرایط را عوض کنند.
توماس پارتی هم به تمرینات برگشته است و حالا اوضاع برای آرتتا خیلی بهتر شده است. حضور پارتی در مرکز میدان تفاوت زیادی را رقم خواهد زد و باعث خواهد شد پویایی آرسنال در این منطقه حتی بیشتر هم شود.
این بازیکن غنایی دچار مصدومیت از ناحیه عضله ران شد و آرسنال در 45 دقیقه نخست بازی با برایتون، جای خالی او را بسیار حس کرد. پارتی احتمالاً بازی با وست بروم در 2 ژانویه را از دست می‌دهد اما به بازی با نیوکاسل در جام حذفی که یک هفته بعدتر برگزار می‌شود، می‌رسد.
اینها خبرهای بسیار خوبی برای آرتتا است که حالا مشتاقانه منتظر سال 2021 است. او امیدوار است که بدترین روزهایش در آرسنال را پشت سر گذاشته باشد.
منبع: سایت گل

Page Generated in 0.0053 sec