printlogo


کد خبر: 220945تاریخ: 1399/9/27 00:00
ذوب‌آهن همیشه گربه سیاه استقلال بوده
بائو: صدرنشینی استقلال کاذب است!

مهدیه دریابیگی  
 
استقلال بعد از سال‌ها در هفته‌های ابتدایی صدرنشین شد، شاید به همین دلیل است که این روزها استقلالی‌ها در پوست خود نمی‌گنجند اما همین نکته دغدغه اصلی فکری شده است. فکری می‌داند شاگردانش جوان هستند و اگر فکر کنند همه چیز تمام شده در بازی‌های بعدی حتماً نمی‌توانند خواسته‌های او را اجرایی کنند به همین خاطر این روزها سر تمرین دائماً می‌گوید این صدرنشینی مهم نیست! در همین راستا روز گذشته سراغ میثم بائو بازیکن سابق استقلال رفتیم. 
بائو معتقد است برای اینکه در باد غرور صدرنشینی بخوابند خیلی زود است. بائو در این خصوص اینطور می‌گوید: «این خوب است که استقلال صدرنشین شد اما با یک برد و باخت شرایط صدرنشین کاملاً تغییر می‌کند. استقلال ممکن است با یک باخت چند پله سقوط کند. پس نباید به این صدرنشینی امیدوار بود.» آقای فکری هم این روزها نگرانی‌اش این است که بازیکنان استقلال در باد غرور همین صدرنشینی بمانند. بازیکن سابق استقلال در این باره می‌گوید: «دقیقاً همینطور است و نگرانی فکری بجا است. خیلی مانده که بخواهیم از صدرنشینی حرف بزنیم و نباید دلخوش به این رتبه‌های کاذب باشیم.» 
شاید چون بعد از سال‌ها در هفته‌های اول صدرنشین شدند خیلی به این مسأله می‌پردازند. بائو در این باره می‌گوید: «این خوب است که طلسم را شکستند و توانستند بالاخره اوج بگیرند اما اینها کاذب است و نیاز دارند ضعف‌های خود را برطرف کنند چون در حال حاضر استقلال ایده‌آل بازی نمی‌کند.» 
فکر می‌کنید مشکل کار کجاست که استقلال خوب بازی نمی‌کند: «مشکل در کادرفنی است اما برای نظر دادن در مورد استقلال باید حداقل 10هفته بگذرد. مربی حق دارد در هفته‌های اول مشکل داشته باشد و نیاز به زمان دارد.» استقلال بازی با ذوب را در پیش دارد، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ بازیکن سابق استقلال در این باره می‌گوید: «سپاهان همیشه گربه سیاه پرسپولیس است و استقلال هم گربه سیاه ذوب! چون بازی هم در اصفهان برگزار می‌شود قطعاً شرایط برای استقلال سخت است. استقلالی‌ها باید تلاش کنند که صدرنشینی‌شان حفظ شود.» 
این روزها بابت بازی آسیایی پرسپولیس فضای کری بین هواداران سرخابی زیاد شده و بعضاً استقلالی‌ها به خاطر اتفاق سال 92 که هواداران پرسپولیس، کره‌ای‌ها را تشویق کردند دوست دارند حریف پرسپولیس برنده شود. این فضا را چطور شما ارزیابی می‌کنید؟ بائو در پاسخ می‌گوید: «کسی که اصالت داشته باشد می‌داند پرسپولیس یک تیم ایرانی است و باید برای موفقیتش دعا کرد. بعضی‌ها برای فالو جمع کردن متأسفانه کارهایی می‌کنند که آدم هاج و واج می‌ماند. من که آرزومی‌کنم پرسپولیس برنده شود چون نماینده ایران است و باعث افتخار ایران می‌شود اگر قهرمان شود.»

Page Generated in 0.0055 sec