printlogo


کد خبر: 220922تاریخ: 1399/9/27 00:00
نتایج جالب در هفته پنجم لیگ یک
یکه‌تازی جنوبی‌ها ادامه دارد

ارسام پورحسینی  

هفته پنجم لیگ یک دیروز در حالی دنبال شد که باز هم تیم‌های جنوبی عملکرد بهتری داشتند و توانستند همچنان بالای جدول را در اختیار داشته باشند. استقلال خوزستان که از ۴ بازی ابتدایی خود ۱۰ امتیاز به دست آورده تا نشان دهد یکی از مدعیان اصلی صعود است، این هفته مقابل آرمان‌گهر به میدان رفت و توانست به پیروزی برسد.
 استقلال خوزستان در دقیقه 5+90 و در حالی که حریف ۱۰ نفره شده بود، توانست از روی نقطه پنالتی توسط فرشاد جانفزا به گل برسد و ۳ امتیاز ارزشمند به دست بیاورد تا صدرنشین باقی بماند. پارس جنوبی جم دیگر تیم مدعی این فصل است که در هفته پنجم هم به تساوی رضایت داد. 
شاگردان محمد نصرتی مقابل فجرسپاسی در شیراز به میدان رفتند و با وجود اینکه تلاش زیادی برای برد داشتند اما به یک امتیاز بسنده کردند تا در رده دوم جدول بمانند و همچنان امیدوارانه به کار خود ادامه دهند. شاهین شهرداری بوشهر بعد از استعفای فراز کمالوند و بازگشتش، شوک مثبتی داشت و توانست به ۳ پیروزی پیاپی دست پیدا کند.
 شاهینی‌ها در آخرین بازی خود مقابل قشقایی شیراز به پیروزی ارزشمندی رسیدند. تک گل این بازی را محمد ابراهیمی در دقیقه ۳۵ زد. در یکی از عجیب‌ترین بازی‌ها، شهرداری آستارا موفق شد استقلال ملاثانی را گلباران کند.
 شهرداری آستارا که با تغییر کادرفنی مواجه شده و هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده، در مقابل استقلال ملاثانی به پیروزی ۳ بر یک رسید. نکته جالب این است که گل اول بازی را سجاد بازگیر در دقیقه ۱۲ برای استقلال ملاثانی زد اما در ادامه بهزاد سلطانی (۲۱)، عارف اکبری (۶۵) و امید حقده (۸۶) برای آستارا گل زدند. در دیگر بازی پر گل این هفته، خیبر خرم‌آباد و ملوان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.
 خیبر هم دیگر تیمی بود که با تغییر کادرفنی مواجه شد و ویسی جای امید روانخواه را گرفت. در این بازی ابتدا عارف رسمی در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی برای خیبر گل زد اما هنوز چند ثانیه از گل نگذشته بود که در آن طرف مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. به این ترتیب کار به نیمه دوم کشید که این بار عارف رستمی در دقیقه ۸۶ خیبر را پیش انداخت اما طولی نکشید که وحید فارغ در دقیقه 3+90 بازی را به تساوی کشاند. رایکای بابل و چوکای تالش هم دربی شمالی‌ها را برگزار کردند که شاگردان دست‌نشان موفق شدند در لحظات پایانی بازی، به پیروزی برسند.
 امیرمحمد منصف (۳۱) و علی خسرونژاد (2+90) برای رایکا گل زدند و تک گل چوکا را هم علی مصطفایی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند. دربی تهرانی‌ها هم با نتیجه جالبی به پایان رسید. 
در این بازی هوادار با وجود اینکه میزبان بود و خود را جزو مدعیان صعود معرفی کرد اما مقابل بادران با نتیجه ۲ بر یک باخت. رضا مغانلو تک گل هوادار را زد اما در دقیقه ۲۵ امیرحسین پورمحمد اخراج شد تا کار برای شاگردان رضا عنایتی سخت شود. 
به این ترتیب بادران توپ و میدان را در اختیار گرفت و ابتدا توسط پویا سیف‌پناهی در دقیقه ۷۰ و از روی نقطه پنالتی گل زد و بعد هم ایمان غلامی در دقیقه 1+90 دروازه هوادار را باز کرد. گل‌ریحان البرز دیگر تیم تهرانی است که با گل دقیقه ۶۷ محمد زارعی موفق شد خوشه‌طلایی ساوه را شکست دهد. 
مس کرمان که دیگر تیم مدعی صعود است، این هفته با گلی که پیمان میری در دقیقه ۶۴ زد، توانست نود ارومیه را مغلوب کند تا هفته پنجم با نتایج جالبی به پایان برسد.
 

Page Generated in 0.0039 sec