printlogo


کد خبر: 220920تاریخ: 1399/9/27 00:00
لژیونرها

شکست زووله در جام حذفی
گوچی بالاخره آفتابی شد
زووله هلند در حضور تعویضی رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی خود مقابل اکسلسیور شکست خورد. در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هلند، تیم زووله که مثل بازی‌های قبل رضا قوچان‌نژاد را جزو نفرات ذخیره داشت، با تیم اکسلسیور دسته دومی دیدار کرد. یاران قوچان‌نژاد در نخستین مسابقه خود در جام حذفی هلند نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و با نتیجه دو بر صفر در بازی خانگی مقابل اکسلسیور شکست خوردند.
تیم فوتبال زووله در حالی نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هلند صعود کند که در ۹ مسابقه اخیرش در لیگ هلند هم نمایش موفقی نداشته و تنها یک پیروزی به دست آورده و در هشت دیدار دیگر پنج مساوی و سه باخت داشته است. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زووله در جریان شکست مقابل اکسلسیور از دقیقه ۸۵ وارد زمین شد که در حضور کوتاه مدت خود نتوانست مانع از حذف تیمش شود. گوچی پس از حضور تعویضی در هفته هشتم لیگ هلند، در چهار مسابقه گذشته تیمش سه بار بطور کامل نیمکت‌نشین بوده و در یک دیدار هم جزو فهرست قرار نگرفته است.
 
گزارش الوطن از لژیونرهای ایرانی
العربی با ترابی و محمدی قهرمان می‌شود؟
نشریه الوطن قطر گزارشی از عملکرد دو بازیکن ایرانی تیم العربی دوحه در فصل جاری لیگ ستارگان منتشر کرد. الوطن در این باره نوشت: «مهرداد محمدی می‌تواند بهترین بازیکن تیم العربی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر لقب بگیرد. او شروع خوبی با العربی داشت و با زدن سه گل بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود. محمدی به دلیل آسیب‌دیدگی عضله پایش یک ماه از تیم العربی دور ماند اما بازی فینال کاپ امیر قطر برابر السد می‌تواند نشان بدهد که این موضوع مانعی برای او در این بازی بزرگ نخواهد بود. محمدی با همراهی گونارسون ایسلندی توان خط میانی العربی را بالا می‌برد.»
الوطن درباره مهدی ترابی هم نوشت: «بهبود آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان العربی خبر خوبی بود که هواداران این تیم دریافت کردند و در بازی اخیر لیگ ستارگان قطر برابر الدحیل مهدی ترابی هم به میدان رفت. بدون تردید حضور این بازیکن باعث افزایش کیفیت فنی تیم العربی در بازی فینال کاپ امیر قطر می‌شود. ترابی به دلیل آسیب‌های متوالی به دنبال کسب موفقیت جدیدی در ترکیب العربی خواهد بود. این آسیب‌دیدگی‌ها برای مهاجم پیشین پرسپولیس همانند یک شبح سیاه بود.»
تیم‌های السد و العربی چهار روز دیگر در فینال کاپ امیر قطر به مصاف هم خواهند رفت.
 
 
چهار ایرانی در نظرسنجی‌ AFC
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل هفته‌های گذشته به معرفی نامزدهای بهترین لژیونر قاره‌کهن پرداخت که چهار بازیکن ایرانی در این لیست قرار گرفتند. سردار آزمون مهاجم زنیت، مهدی طارمی مهاجم پورتو، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان آنتورپ و کریم انصاری‌فرد مهاجم آ. ا. ک چهار بازیکن ایرانی نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا هستند. طارمی، آزمون و انصاری‌فرد برای تیم‌های‌شان در پرتغال، روسیه و یونان گل زدند و بیرانوند هم مقابل تاتنهام در لیگ اروپا درخشید.
 
 
پیروزی وایله در جام حذفی دانمارک
عزت‌اللهی پا به توپ شد
وایله دانمارک در حضور کوتاه مدت سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی خود برابر ویزو به برتری رسید. در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دانمارک، تیم وایله که سعید عزت‌اللهی را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، مقابل تیم ویزو قرار گرفت. نیمه اول با برتری یک بر صفر ویزو به پایان رسید اما یاران عزت‌اللهی در ادامه مسابقه موفق شدند سه گل بزنند و در این دیدار خارج از خانه به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنند. تیم فوتبال وایله که در چهار مسابقه اخیرش در سوپر لیگ دانمارک شکست خورده بود، این بار به روند ناکامی‌هایش پایان داد و موفق شد به برتری پر گل برسد و به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کند. سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله دانمارک پس از یک مسابقه غیبت در فهرست تیمش، از دقیقه ۸۱ وارد زمین شد و یک دقیقه پس از بازی مقابل ویزو کارت زرد گرفت.
 
 

Page Generated in 0.0051 sec