printlogo


کد خبر: 220919تاریخ: 1399/9/27 00:00
روزگار عجیب سامان در جزیره
قدوس، از زمین تا نیمکت

سامان قدوس روزهای سختی را در برنتفورد و چمپیونشیپ پشت سر می‌گذارد. او بعد از درخشش با پیراهن اوسترسوند سوئد و پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران، حضور در جام جهانی 2018 را تجربه کرد و پس از آن در انتقالی ابتدا به هوئسکا اسپانیا و سپس امی‌ین فرانسه رفت. قدوس در این بین درگیر محرومیت فوتبال و مالی شد و به همین دلیل نتوانست آنطور که باید برای امی‌ین مؤثر باشد. ابتدای فصل 2021-2020 چمپیونشیپ بود که توماس فرانک، سرمربی دانمارکی برنتفورد تصمیم به جذب سامان گرفت و این بازیکن هم راهی جزیره شد تا در دومین سطح فوتبال باشگاهی در انگلیس پا به توپ شود. قدوس از وقتی به برنتفورد رفته، نه گلی زده و نه موفقیتی به دست آورده و همین موضوع باعث شده تا کمتر در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
بر همین اساس و در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم چمپیونشیپ، برنتفورد در حالی که سامان قدوس را برای هفتمین مسابقه پیاپی در جمع نفرات اصلی نداشت، در استادیوم ویکاریج رود مقابل تیم رده چهارمی واتفورد قرار گرفت. روند فوق‌العاده یاران قدوس در شکست‌ناپذیری مقابل تیم‌های چمپیونشیپ انگلیس در دیدار با واتفورد هم مثل یازده بازی اخیرشان ادامه پیدا کرد و آنها با وجود یک اخراجی در دقیقه ۵۸ به تساوی برابر حریف‌شان دست یافتند.
برنتفورد در دیداری که هر دو تیم با یک پنالتی به گل رسیدند، با تساوی یک بر یک در زمین واتفورد متوقف شد تا با حفظ روند شکست‌ناپذیری‌اش برای دوازدهمین بازی متوالی ۳۲ امتیازی شود و همچنان در جایگاه ششم جدول چمپیونشیپ انگلیس بماند. سامان قدوس، مهاجم ایرانی برنتفورد که در شش مسابقه قبلی تیمش حضور تعویضی در زمین داشت، برابر واتفورد فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین بود. او امسال ۱۴ بار در چمپیونشیپ به میدان رفته اما گلی نزده و همین باعث شده تا اغلب روی نیمکت بنشیند.
 

Page Generated in 0.0046 sec