printlogo


کد خبر: 220910تاریخ: 1399/9/27 00:00
خبر

 فینال با حضور تماشاگر
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و اتحادیه فوتبال قطر (QFA) جهت اضافه کردن شور و هیجان به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در حال مذاکره با یکدیگر برای اجازه ورود تماشاگران محلی به ورزشگاه الجنوب هستند. جزئیات بیشتر درباره پروتکل‌های بهداشتی برای ورود هواداران به ورزشگاه در روز بازی، در روزهای آینده نهایی می‌شود.»گفته می‌شود 13 هزار تماشاگر می‌توانند در ورزشگاه 40 هزار نفری الجنوب حاضر شوند.
 
دوباره تست کرونا
کاروان تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای امروز (پنجشنبه) در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تست کرونا می‌دهند تا سلامتی آنها مورد تأیید افسران پزشکی کمیته مسابقات قرار بگیرد.اعضای دو تیم در صورت دریافت تأیید نهایی از سوی افسران پزشکی لیگ قهرمانان آسیا و پاسخ منفی تست‌های خود می‌توانند در دیدار فینال به میدان بروند.شایان ذکر است ورود و خروج تمام اعضای دو تیم از هتل محل اقامت آنها همچنان امکان‌پذیر نیست و مسئولان AFC هم نمی‌توانند به راحتی وارد حباب امن بهداشتی دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای شوند.
 
واکنش بعد از فینال
علی‌ اسماعیلی مشاور رسانه‌ای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با کنایه به لغو دربی و تعویق این بازی گفت: «با اینکه در اردوی قطر به سر می‌بریم اما اتفاقات فوتبال ایران را رصد می‌کنیم و در مورد برخی مسائل پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان می‌دهیم، زیرا اعتقاد داریم باید با تمام‌ وجود برای گرفتن حق هواداران و جلوگیری از اقداماتی علیه تیم و باشگاه جنگید.»
 
سمیعی به دوحه رسید
جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد ازظهر دیروز به دوحه رسید. سمیعی در فرودگاه تست کرونا داد و تا زمان مشخص شدن جواب تست و منفی بودن آن حق خروج از اتاق محل اقامت خود را ندارد. احتمال دارد وزیر ورزش هم جمعه شب راهی دوحه قطر شود. البته علی‌نژاد معاون وزیر گفته هنوز مشخص نیست وزیر به دوحه برود یا خیر. اینفانتینو، شیخ سلمان و احتمالاً چفرین رئیس یوفا تماشاگر فینال آسیا خواهند بود.
 
تمرین در الجنوب
کادر فنی پرسپولیس با توجه به اینکه اولسان در یکی از دیدارهای خود در ورزشگاه الجنوب به میدان رفته از باشگاه خواسته تا طی درخواستی از کمیته برگزاری مسابقات ‌ای اف سی، شرایط عادلانه را مطالبه کنند و پرسپولیس بتواند یک جلسه بیشتر در این زمین تمرین کند.دو تیم روز جمعه تمرین سبکی در این ورزشگاه خواهند داشت اما علاوه بر این پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد امروز تمرین پرفشاری در ورزشگاه الجنوب خواهد داشت. ‌ای اف سی موافقت اولیه خود را با درخواست پرسپولیسی‌ها اعلام کرده است.
 
افشین دنبال جام
افشین پیروانی در مصاحبه‌ای گفته: «ما خیلی سال‌ها چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی شانس قهرمانی داشتیم. در سال 1996 با تیم ملی باید قهرمان می‌شدیم و با یک پنالتی سوم شدیم. سه بار هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌ام که دو بار به مقام سوم رسیدیم و یک مقام چهارمی هم کسب کردیم. باید تلاش کنیم، تدارک خوب هم ببینیم و خوش‌شانس هم باشیم تا قهرمان شویم. اگر روز بازی با تیم اولسان کره جنوبی هم یک مقدار شانس داشته باشیم، مطمئن باشید جام در دستان ما خواهد بود. من تمام افتخارات را کسب کردم. به همراه تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه حضور داشتم، با پرسپولیس هم چندین بار قهرمان شده‌ام و فقط قهرمانی آسیا را ندارم. قطعاً ما همه کار انجام می‌دهیم تا به همراه پرسپولیس قهرمان آسیا شویم.»
 
امید پروین به قهرمانی
علی پروین در مصاحبه‌ای گفت: «من یک بار این جام را دو سال پیش لمس کردم و دلم می‌خواهد این بار که دوباره تیم به فینال رسیده این جام در ویترین افتخارات باشگاه قرار گیرد و بچه‌ها آن را از دوحه به تهران بیاورند. پرسپولیس همیشه مرد روزهای سخت بوده. سری گذشته هم با ۱۳ الی ۱۴ بازیکن تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.»سرمربی سابق پرسپولیس گفت: «همیشه از زمانی که خودم هم در این تیم سرمربی بودم تا الان کره‌ای‌ها با وجودی که تیم‌های خوبی دارند و فوتبال را خوب بازی می‌کنند اما از فوتبال ایران می‌ترسند و می‌دانند که تیم‌های ایرانی قدر هستند. مقابل ما در عرصه ملی و باشگاهی باخت‌های بدی هم تجربه کرده‌اند. من اگر تیم ژاپنی به فینال می‌رسید خیلی امیدوار به قهرمانی نبودم اما اکنون که تیم کره‌ای آمده بیشتر به قهرمانی تیم امیدوار هستم. ژاپنی‌ها ترس کمتری از ما دارند و فوتبال را بهتر از کره‌ای‌ها بازی می‌کنند.»
 

Page Generated in 0.0047 sec