printlogo


کد خبر: 220903تاریخ: 1399/9/27 00:00
شیخ مقابل پرسپولیس بازی می‌کند؟
دیاباته پیش دربی را هم از دست داد

در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر حضور دیاباته در بازی با ذوب‌آهن شنیده می‌شد، این بازیکن در تمرین پیش از بازی با رقیب اصفهانی نتوانست در کارهای تاکتیکی شرکت کند تا این بازی مهم را هم از دست بدهد. 
دیاباته که خیلی دیر به تمرینات تاکتیکی اضافه شد و بخش اعظمی از زمان تمرین پیش فصل را از دست داد در جریان بازی‌های لیگ نیز با مصدومیت مواجه شد تا دقایق اندکی را برای استقلال در لیگ بیستم بازی کند. 
با توجه به اینکه شیخ بازی با ذوب را از دست داده و دربی نیز نزدیک است، غیبت او در این بازی مهم نیز به یک احتمال جدی تبدیل خواهد شد.
 البته اگر دربی به دلیل یکسان شدن بازی‌های دو تیم عقب بیفتد شاید دیاباته برای حضور در ترکیب استقلال شانس داشته باشد.
 سازمان لیگ قصد دارد بازی‌های پرسپولیس را هم تا قبل از دربی به عدد 7 برساند تا دو تیم در هفته هشتم در شرایطی که بازی‌های یکسانی انجام داده‌اند، مقابل یکدیگر قرار بگیرند. 
سازمان لیگ هنوز زمانی را برای بازی سرخابی‌ها تعیین نکرده تا تعداد بازی‌های دو تیم یکسان شود. احتمال می‌رود این دیدار مهم به دو هفته آتی موکول شود و استقلال تا آن زمان با تیمی بازی نکند. 
به هر حال این مسأله بیش از هر بازیکنی به سود دیاباته است تا شاید در این بازی با گلزنی به ترکیب تیمش بازگردد و هفته‌هاغیبت خود در ترکیب تیمش را جبران کند. 
دیاباته فصل پیش با اینکه بازی‌هایی را از دست داد اما سرانجام با 15 گل زده، آقای گل لیگ برتر شد تا استقلال پس از سال‌های متمادی صاحب یک آقای گل شود. 
در این فصل اما دیاباته هنوز گلی به ثمر نرسانده و دیگر مهاجمان استقلال نیز شرایط آنچنان مناسبی ندارند و در جدول گلزنان دیده نمی‌شوند.
 این در حالی است که منشا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

Page Generated in 0.0050 sec