printlogo


کد خبر: 219489تاریخ: 1399/9/8 00:00
بردها ادامه خواهد داشت
شجاعیان: روزهای بد را فراموش کردم

 
 داریوش شجاعیان بعد از ماه‌ها غیبت دوباره به صحنه فوتبال بازگشت. هافبک هجومی استقلال در بازی با ماشین‌سازی خالق یک پاس طلایی برای دیاباته هم بود و نشان داد همچنان می‌تواند یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش باشد. شجاعیان با اینکه به شرایط بازی بازگشته اما از روزهایی که از دست داد، به شدت ناراحت است.
 بعد از ماه‌ها دوباره در ترکیب استقلال بازی کردی. چه حسی داشتی؟
خیلی خوشحال بودم که دوباره برای استقلال بازی می‌کنم. من در این ماه‌ها که از حضور در ترکیب تیم محبوبم دور بودم، شرایط سختی را سپری کردم. برای یک فوتبالیست دشوار است که آماده باشد اما نتواند بازی کند.
چه شد که نتوانستی برای استقلال به میدان بروی؟
نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم اما یکسری کم کاری‌ها باعث شد تا بهترین روزها را از دست بدهم و به رغم آمادگی نتوانم برای تیمم بازی کند. اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد من در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان می‌رفتم اما متأسفانه ناهماهنگی باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد.
 چقدر امیدواری به ترکیب اصلی استقلال برسی؟
من تمریناتم را انجام می‌دهم و به دنبال تغییر شرایط هستم. هرچه مربیان تصمیم بگیرند می‌پذیرم اما دوست دارم آرام، آرام به ترکیب اصلی برسم و مثمرثمر باشم.
در این بازی یک موقعیت خوب هم ایجاد کردی.
همین طور است اما این روند ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنم در بازی‌های آینده هم برای استقلال موقعیت درست کنم.
فکر می‌کنی از لحاظ ذهنی آماده خلق روزهای بهتر باشی؟
من گذشته را فراموش کردم و نگاهم به آینده است. به امید خدا و حمایت هواداران روزهای خوبی را رقم خواهیم زد و من هم شرایطم هر روز بهتر خواهد شد.
آینده استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟ آیا استقلال به روند رو به رشدی که انتظارش است، می‌رسد؟
ما تیم خوبی داریم. بازیکنان یکدستی در تیم ما حضور دارند اما باید بتوانیم آن هماهنگی که در تمرینات وجود دارد را در بازی‌ها هم به نمایش بگذاریم. این استقلال اگر به خوبی از سوی هواداران حمایت شود، بی‌شک قهرمان لیگ خواهد شد. البته نباید اجازه دهیم حواشی به تیم ما رسوخ کند.
هفته بعد هم با پیکان بازی دارید.
اگر یادتان باشد من در همین ورزشگاه شهدای قدس که میزبانی پیکان را به عهده دارد، مصدوم شدم. شرایط سختی برای من به وجود آمد اما اعتقاد دارم تیم ما ظرفیت کافی برای خلق یک برد دیگر را دارد و ان‌شاء‌الله 3 امتیاز دیگر به اندوخته‌های ما اضافه خواهد شد. 

Page Generated in 0.0060 sec