printlogo


کد خبر: 219475تاریخ: 1399/9/8 00:00
عبدی باید مثل بازی النصر احیا شود

مهدی عبدی فعلاً تنها مهاجم آماده پرسپولیس از نظر بدنی و توان جسمانی است چرا که مهدیخانی شرایط بازی ندارد، رمضانی به سیستم بازی پرسپولیس و کادر فنی‌اش نمی‌خورد و آریا برزگر جوان هم نتوانسته اعتماد مربیانش را حتی برای نیمکت‌نشینی جلب کند.
در این شرایط عبدی در چند بازی قبلی لیگ برتری تیمش در ترکیب اصلی بوده اما نتوانسته به گل برسد و هر بار در میانه نیمه دوم تعویض شده است. عبدی در هر بازی یکی دو موقعیت گل خوب را از دست داده تا همه درباره شرایط روانی‌اش صحبت کنند؛ اینکه فشار افکار عمومی و توقع از او شرایط فنی‌اش را تحت تأثیر قرار داده است. مهدی عبدی چند روز دیگر تازه 22 ساله خواهد شد و طبیعتاً نمی‌تواند زیر این فشار کمر راست کند مگر اینکه کادر فنی برای او وقت بگذارد.
این شرایط در بازی‌های دوحه و پیش از دیدار مهم با النصر هم پیش آمد و با محرومیت آل‌کثیر قبل از آن مسابقه همه امیدشان برای گلزنی را از دست دادند و اعتقاد داشتند با عبدی نمی‌توان فینالیست شد اما حمید مطهری برای این بازیکن وقت گذاشت و با صحبت با او کاری کرد تا عبدی تنها موقعیت گلش را به بهترین شکل ممکن تبدیل به گل کند و همانجا بود که عبدی بعد از گلزنی سراغ مطهری رفت.

Page Generated in 0.0055 sec