printlogo


کد خبر: 219474تاریخ: 1399/9/8 00:00
سه بازی دیگر تا سفر به قطر ترس
پرسپولیس از کرونایی شدن قبل از فینال

 
پرسپولیس دوشنبه در تهران با شهرخودرو دیدار خواهد کرد و پس از این مسابقه نباید در لیگ مسابقه‌ای برگزار کند، زیرا کوچک‌ترین آلودگی بین اعضای هیأت اعزامی به قطر (بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و همراهان) باعث قرنطینه ۱۴ روزه تمام اعضای کاروان در بدو ورود به قطر خواهد شد، همچون بازیکنان ملی‌پوش اولسان هیوندای کره جنوبی که به دلیل مجاورت با بازیکنان کرونایی تیم ملی در اردوی اتریش، با این مسأله مواجه شدند.
 با توجه به پایان قرارداد AFC با شرکت تبلیغاتی فعلی در پایان سال ۲۰۲۰، در صورت ابتلای پرسپولیسی‌ها به کرونا، امکان تغییر زمان فینال نیز وجود ندارد و این مسأله کار را سخت‌تر خواهد کرد. پرسپولیسی‌ها که نسبت به دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) چهار بازیکن کلیدی خود را برای فینال از دست داده‌اند، در مسأله کرونا باید احتیاط کنند تا به قیمت از دست رفتن فینال و اولین قهرمانی یک نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمام نشود.
در این شرایط اخیراً کاپیتان پرسپولیس هم نسبت به این مسأله ابراز نگرانی کرده بود و به نظر می‌رسد پرسپولیس دوست ندارد در این وضعیت سخت بازیکن دیگری را هم برای فینال از دست بدهد. پرسپولیس طبق برنامه و قبل از 29 آذر باید با شهرخودرو، ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال بازی کند که تاریخ بازی با استقلال 28 آذر اعلام شده بود که طبیعتاً این بازی لغو خواهد شد ضمن اینکه به احتمال فراوان دیدار با سپاهان هم لغو می‌شود اما حتی اگر اینگونه باشد سرخ‌ها باید سه بازی دیگر قبل از رفت به قطر برگزار کنند که یکی از آنها مقابل نساجی هم خارج از تهران برگزار می‌شود و یک سفر دیگر خطر ابتلای اعضای تیم به کرونا را زیاد خواهد کرد.

Page Generated in 0.0055 sec