printlogo


کد خبر: 219466تاریخ: 1399/9/8 00:00
خبر

دوئل شجاع و امید برنده نداشت
تساوی مازنی‌ها در دوحه
الاهلی و الریان در حضور بازیکنان ایرانی خود به تساوی برابر یکدیگر رضایت دادند. الاهلی که مثل همیشه امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی داشت، در ورزشگاه حمد بن خلیفه مقابل الریانی قرار گرفت که این تیم هم از شجاع خلیل‌زاده بهره می‌برد. الریان در دقیقه ۷۷ توسط فرانک کوم موفق شد دروازه یاران ابراهیمی را باز کند. در شرایطی که بازی با برتری خارج از خانه یاران شجاع خلیل‌زاده رو به پایان بود، در دقایق تلف شده داور به سود الاهلی اعلام پنالتی کرد که این موقعیت را نبیل الزهر در دقیقه ۵+۹۰ تبدیل به گل کرد و تساوی تیمش را رقم زد. الاهلی با این تساوی در امتیاز ۱۶ با السد صدرنشین که یک بازی از آنها کمتر دارد، برابر شد ولی به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و یاران خلیل‌زاده هم با این تساوی ۱۱ امتیازی شدند و در رتبه چهارم ماندند. امید ابراهیمی در هفتمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان حضور کامل در ترکیب الاهلی قطر داشت و شجاع خلیل‌زاده نیز تا پایان مسابقه در زمین بود.
 
 
مهاجمان ایرانی ذخیره بودند
اللهیار، برنده جدال با کریم
زوریا لوهانسک با بازی مهاجم ایرانی خود برابر آ.ا.ک آتن که کریم انصاری‌فرد را دراختیار داشت به برتری رسید. دیدارهای هفته چهارم لیگ اروپا دنبال شد که در یکی از مسابقات آ.ا.ک آتن یونان در شرایطی که کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اسپیروس لوئیس به مصاف زوریا لوهانسک اوکراین و تیم اللهیار صیادمنش رفت. یاران انصاری‌فرد که در بازی رفت مقابل زوریا لوهانسک موفق به کسب پیروزی چهار بر یک شده بودند، در دیدار خانگی مقابل نماینده فوتبال اوکراین شکست سنگین سه بر صفر را متحمل شدند و نخستین سه امتیازشان در لیگ اروپا را گرفتند. زوریا لوهانسک اوکراین با این برد در امتیاز سه با تیم آ.ا.ک آتن برابر شد ولی تیم یونانی به خاطر تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول گروه G لیگ اروپا قرار گرفت و یاران صیادمنش قعرنشین ماندند. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ.ا.ک آتن از دقیقه ۶۵ به ترکیب تیمش که یک اخراجی هم داده بود اضافه شد و اللهیار صیادمنش هم از دقیقه ۸۷ در ترکیب زوریا لوهانسک قرار گرفت.
 
 
تکذیب مذاکره الهلال با السوما
ایناد الرشید، خبرنگار مشهور سعودی در صفحه توئیتر خود فاش کرد که عمر السوما ممکن است باشگاه الاهلی را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.
 الرشید گفت: «این اتفاق محتمل است که السوما در ژانویه آینده به عنوان بازیکن آزاد به الهلال منتقل شود. در ابتدای فصل جاری مذاکراتی بین الهلال و السوما انجام شده اما مبلغ بالای انتقال این بازیکن از سوی الاهلی مانع از آن شده است. مدیریت الهلال علاقه زیادی به روابط خود با همه باشگاه‌ها دارد و با بازیکنی که هنوز قرارداد دارد مذاکره نمی‌کند.» عمر السوما، مهاجم اهل سوریه باشگاه الاهلی عربستان در سپتامبر گذشته پیامی به هواداران تیمش فرستاد و به آنها اطمینان داد که به شرط برطرف شدن مشکلش در این باشگاه می‌ماند. السوما در گفت و گویی هم دراین رابطه گفت: «من شرایط ویژه‌ای دارم و بهترین تصمیم را می‌گیرم.»
 

 


Page Generated in 0.0048 sec