printlogo


کد خبر: 219437تاریخ: 1399/9/8 00:00
اردوگاه آبی

پایان خانه به دوشی میلیچ
چند هفته‌ای بود که استقلالی‌ها دنبال خانه‌ای مناسب برای میلیچ بودند و سرانجام بعد از گلزنی او این مشکل حل شد و استقلالی‌ها منزل مناسبی برای مدافع کروات و خانواده‌اش پیدا کردند. میلیچ دوست نداشت در هتل زندگی کند و خانواده او هم چند بار خانه‌هایی که انتخاب شده بود را پسند نکردند تا اینکه در نهایت خانه مورد نظر پیدا شد. قرار است همسر و دو فرزند میلیچ نهایتاً تا شنبه وارد تهران شوند و تا پایان قرارداد میلیچ در کنار او بمانند. البته این احتمال هم وجود دارد که در صورت تهیه بلیت آنها  امروز وارد کشورمان شوند.
 
استقلالی‌ها تعطیل بودند
با نظر کادرفنی استقلال، آبی‌پوشان دیروز (جمعه) استراحت کردند و از امروز خود را برای مصاف با پیکان آماده می‌کنند.استقلال و پیکان سه‌شنبه هفته پیش‌رو به مصاف هم می‌روند. البته این امکان وجود دارد که محمود فکری سرمربی استقلال برای بازی با پیکان محروم باشد چرا که این مربی در بازی با فولاد کنار زمین فحاشی کرد و صدا و تصویر او ضبط شد. به همین دلیل فکری برای ادای توضیحات باید دوشنبه در کمیته انضباطی حاضر شود و به احتمال زیاد بعد از این نشست محروم می‌شود. پس این امکان وجود دارد که فکری در بازی با پیکان حاضر نباشد.
 
تسلیت به دلیل درگذشت مارادونا
باشگاه استقلال درگذشت مارادونا را به مردم آرژانتین تسلیت گفت. باشگاه استقلال طی یک ایمیل رسمی به تاپیا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، درگذشت مارادونا را از طرف میلیون‌ها هوادار استقلال به مردم این کشور تسلیت گفت. متن این پیام  به این شرح است: «درگذشت دیگو آرماندو مارادونا را صمیمانه و از طرف میلیون‌ها هوادار تیم فوتبال استقلال ایران به مردم کشور شما تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مراتب تأسف و ناراحتی ما را در فقدان این اسطوره تکرارنشدنی فوتبال جهان پذیرا باشید.»
 
بالای جدول بعد از شش سال
استقلال شش سال بود که در هفته‌های اول نتوانسته بود در بالای جدول قرار بگیرد اما در فصل بیستم توانسته در هفته سوم در مکان دوم قرار بگیرد. آبی‌پوشان آخرین بار در فصل 93-92 و لیگ سیزدهم بود که در پایان هفته سوم، توانسته بودند در رده دوم جدول قرار بگیرند. استقلال در آن هفته با نتیجه 4 بر 2 از سد فجرسپاسی گذشت. نکته جالب اینکه در آن فصل نیز آبی‌ها 6 امتیاز داشتند و دوم بودند و سپاهان با 7 امتیاز در صدر قرار داشت.

Page Generated in 0.0047 sec